שיתוף
תגובות
חדשות » עבודה מסוכנת: שלושה עובדים נפצעו באתר בניה בתוך פחות משעתיים
הפצוע הראשון נפגע בינוני-קשה מחפץ כבד שפגע בראשו. זמן קצר לאחר מכן נפל עובד נוסף לבור ונפצע באורח בינוני. עובד שלישי שניסה לסייע לו נפצע באורח קל
אתר בניה, אילוסטרציה | צילום: Fotokon, שאטרסטוק

גבר כבן 54 נפצע היום (שני) באורח בינוני-קשה מחפץ כבד שנפל עליו באתר בנייה בכפר סבא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר עם חבלת ראש.

כעבור כשעתיים, נפצע עובד נוסף כבן 40, באורח בינוני מנפילה לבור באותו אתר. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים מאיר, עם חבלות בגב ובגפיים. על פי החשד, העבודה לא הופסקה לאחר תאונת העבודה הראשונה כמתבקש, ואף לא אחרי התאונה השנייה. עובד שלישי נפצע קל מאוד ברגלו לאחר שניסה לסייע לחברו שנפל לבור.

עוד מבחזית החדשות

"כשהגענו למקום ראינו את הפועל ששכב באתר בנייה כשהוא מעורפל הכרה. חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבו בינוני עד קשה. כשעה וחצי לאחר מכן מוקד מד"א הזניק אותי להעניק טיפול רפואי לפועל שנפל מגובה באותו האתר, בסיוע הפועלים וכוחות נוספית חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."

ראש מנהל הבטיחות במשרד העבודה, חזי שוורצמן אמר בתגובה: "הקבלן דיווח לנו רק אחרי התאונה השנייה בניגוד למתחייב. אנחנו מתייחסים לזה במלוא החומרה. מחר השכם בבוקר יגיע לשם מפקח שלנו ואם נמצא ליקויים נסגור את האתר. קרוב לוודאי שזה מה שיקרה. רצף של פגיעות כזה באתר בנייה לא יכול לקרות. נבדוק כיצד לפעול מול הקבלן ובהתאם לממצאים ייתכן שנפעיל את יחידת החקירות שלנו ונגיש כתב אישום או שיוטלו עליו עיצומים כספיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים