שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סער: "לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו"
בכנס פעילים
יו"ר תקווה חדשה: "אני קורא אליכם ואומר לכם – חסלו את הביביזם לפני שיחסל את הליכוד. שגשוגה של מדינת ישראל אינם תלויים באדם כזה או אחר"
תגיות:
גדעון סער | צילום: עודד קרני

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער חזר הערב (ראשון) והצהיר כי מפלגתו לא תצטרף לממשלה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא תמליץ עליו מחר אצל הנשיא. "לא נתמוך או נצטרף לממשלה בראשות נתניהו ונפעל להקמת ממשלת שינוי במדינת ישראל", אמר סער בכנס במושב עזריה בהשתתפות חברי מפלגתו.

"אנחנו רוצים להקים ממשלה, ממשלת פיוס שתחבר מחדש בין חלקי העם הזה, כולנו אחים. אנחנו רוצים ממשלה שתחזיר ערכים של אמירת אמת של יושב ושל יושרה בחיים הציבוריים. של עמידה בהבטחות – אם הבטחת – תקיים, תבצע אותו. של כבוד לזולת גם ליריב הפוליטי וגם לשותף הפוליטי, לכבד אותו".

"כשיצאנו לדרך אמרתי בראיונות הראשונים דברים מאוד ברורים. אמרתי 'מי שרוצה שנתניהו יישאר, אני מבקש שלא יצביע בשבילי'. זו הייתה בקשה, לא הבעת עמדה. חזרתי ואמרתי – לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו, ונפעל בכל כוחנו להקמת ממשלת שינוי במדינת ישראל", אמר.

בנאומו התייחס סער ללחצים שמפעילים עליו ועל חברי המפלגה מטעם חברי הליכוד: "לא משנה מה יהיו הלחצים ומי הלוחצים, וכל אחד מהח"כים הרגיש זאת היטב בימים האחרונים, זה לא ישנה דבר, חבל על הזמן לא יקרה. לא נשנה את הדברים שהצגנו בפני הציבור. אנחנו אומרים בואו, הקימו ממשלת ימין אנחנו בעד. יש דבר אחד שלא תצליחו לעשות, לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו. אני קורא אליכם ואומר לכם, חסלו את הביביזם לפני שיחסל את הליכוד".

עוד תקף את נתניהו: "שגשוגה של ישראל אינו תלוי בכהונתו של אדם כזה או אחר". סער הוסיף לתקוף את נתניהו ואמר: ״אומרים לנו בואו תמנעו בחירות חמישיות. מי הביא את ישראל לארבע מערכות בחירות? הוא זה שצריך לזוז הצידה״. סער בדבריו לא ציין על מי הוא מתכוון להמליץ בפני הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה מחר.

בסוף הנאום פנה סער אל הפוליטיקאים והעיתונאים ואמר כי בכוונת חברי המפלגה לא לוותר על ערכיהם ועל עקרונותיהם. "תפסיקו להפחיד את עם ישראל מבוקר עד לילה. יום אחרי שנתניהו לא יכהן כראש ממשלה – השמש תזרח. שגשוגה של מדינת ישראל אינם תלויים באדם כזה או אחר בשר ודם. כרגע יש ממשלה שהיא אבן ריחיים שמונעת ממנו לממש את הפוטנציאל שלו, ביום שאחרי זה – הכל יהיה בסדר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים