שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סערה בכנסת: ח"כ עופר כסיף השווה בין הנרצח בפיגוע הי"ד למחבל פלסטיני
רוקד על הדם
במהלך ישיבת המליאה השווה ח"כ כסיף בנאומו בין הרצח המזוויע בפיגוע הבוקר לבין נער פלסטיני שנהרג אמש בחילופי אש עם צה"ל | הפלסטינים טוענים כי הנער לא היה מעורב
ח"כ עופר כסיף | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

ח"כ עופר כסיף מסיעת חד"ש עורר סערה היום בכנסת, כשהשווה בין קרבן הפיגוע אריה שצ'ופק הי"ד, לבין פלסטיני שנהרג אתמול במהלך חילופי אש עם כוחות צה"ל בשכם. כסיף אמר בנאומו על דוכן הכנסת "אני רוצה למסור את תנחומי לכל קורבנות הכיבוש, יהודים ופלסטינים כאחד. תשימו לב לסמליות הגיל הנוראית. גם היום וגם אתמול נרצחו שני נערים בני שש עשרה שלא יוכלו להנות ממה שבארצות הברית מכנים 'sweet sixteen'"

כסיף המשיך בדבריו וטען, כי "לא אריה שצ'ופק ולא אחמד אמג'ד שחאדה שנרצח אתמול. אנחנו רוצים ששפיכות הדמים הזאת תיפסק – והיא תיפסק רק כשהכיבוש יסתיים". לדברי הפלסטינים, שחאדה לא היה מעורב בחילופי האש בין כוחות צה"ל לבין המתפרעים הפלסטינים נגד יהודים שנכנסו לקבר יוסף.

בתגובה לדבריו של כסיף, צעקה חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד: "אנחנו ביום של פיגוע, קורבנות טרור הם אזרחי מדינת ישראל". גם חבר הכנסת בועז ביסמוט מהליכוד הצטרף לצעקות, וכינה את דבריו "בושה". כשגוטליב עוזבת את המליאה במחאה.

לאחמ"כ הגיב לדברים השר מאיר כהן מיש עתיד, ואמר לו על דוכן הכנסת כי "הילד שנרצח היום לא זרק אבנים, זה ילד יהודי ירושלמי שחיכה להסעה, ומחבלים שמו מטען והרגו אותו. אתה עולה ומתריס וההשוואה היא מקוממת. יש פעמים שסייג לחוכמה שתיקה. הדם של הילד עוד זועק מהאדמה ויש עוד פצועים בסכנת חיים רק כי נסעו לעבודתם, ואתה עולה לכאן והדברים שלך מקוממים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים