שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » סעודיה: הישראלים מטיסת "אייר סיישל" לנו במלון בנמל התעופה
טיסה מסיישל לתל אביב נאלצה לנחות בג'דה שבסעודיה כשעליה עשרות נוסעים ישראלים | הנוסעים נאלצו להסתגר במלון בטרמינל ולא הורשו לצאת מהחדרים
ג'דה סעודיה | צילום: פלייטריפ

מטוס שהמריא מאיי סיישל לתל אביב ביצע אמש (שני) נחיתת חירום בסעודיה. הנוסעים הישראלים המתינו במלון בתוך הטרמינל ולא הורשו לצאת מהחדרים לאורך כל שהותם במדינה. הבוקר יצא מטוס חלופי של חברת "אייר סיישל" משדה התעופה בדובאי, לאחר עיכוב שלטענת החברה נבע מערפל, והוא עושה את דרכו לג'דה כדי להשיב את הנוסעים לישראל.

המטוס החלופי צפוי להגיע בשעה 10:30 לג'דה. ממשרד החוץ נמסר כי הם עומדים בקשר עם נוסעי המטוס, עם חברת התעופה ועם הגורמים הרלוונטיים במערכת הישראלית במטרה להביא לסיום מהיר של האירוע.

עוד מבחזית החדשות

כאמור, טיסה מספר HM022 נאלצה לנחות אמש במהירות בעיר ג'דה בגלל תקלה טכנית במטוס, בעוד היא מלאה בנוסעים ישראלים. הטיסה הייתה אמורה לנחות בנתב"ג בשעה 22:30, אך 128 הנוסעים נאלצו להמתין במהלך הלילה למטוס החלופי שישיב אותם לתל אביב. המטוס החלופי התעכב והם נאלצו להמתין שעות ארוכות בסעודיה.

עם ההבנה שהמטוס החלופי יגיע לסעודיה רק בבוקר, הוחלט לפנות את הנוסעים למלון בתוך הטרמינל ללא צורך בביקורת דרכונים והם נאלצו להסתגר בחדריהם בשדה התעופה.

עוד מבחזית החדשות

מחברת התעופה "אייר סיישל" נמסר: "חברת התעופה אייר סיישל מעדכנת שטיסה HM22 שיצאה מסיישל לתל אביב נאלצה לנחות בג'דה שבסעודיה בשל בעיה טכנית במטוס. המטוס נחת בהצלחה, כל הנוסעים בטוחים ולפני מספר דקות יצא מטוס חלופי להחזיר את הנוסעים ולהמשיך את טיסתם לישראל בבטחה. כמו כן, משרד החוץ הישראלי מעודכן".

יש לציין כי לכל טיסה מוגדרים מראש שדות התעופה שבהם אפשר לנחות במקרה חירום. השדה בג'דה מאושר לנחיתות של הטיסות לישראל וממנה במקרה שכזה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים