שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » סניף בני עקיבא בבני ברק עלה באש
הערב פרצה שריפה במבנה "בני עקיבא" בעיר | למקום נגרם נזק רב | עדיין לא ידועה סיבת הדליקה
סניף בני עקיבא בבני ברק | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א'

שריפה פרצה הערב (שלישי) במבנה תנועת "בני עקיבא" בבני ברק. לסניף הממוקם ברחוב יהודה הלוי בעיר, נגרם נזק רב. כוחות כיבוי והצלה בסיוע לוחמי האש מיחידת האופנועים של תחנת בני ברק פעלו לכיבוי השריפה. לאחר שעה קלה של פעולות כיבוי הושגה שליטה על האש. לא היו נפגעים בדליקה.

שריפה בסניף בני עקיבא בבני ברק | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א'

דובר כבאות והצלה מסר, כי שלושה צוותי כיבוי בפיקודו של רשף שמעון פיקרק, פעלו לכיבוי האש שפרצה בקומה הראשונה של מבנה בן 3 קומות. "הצוותים ביצעו סריקות נרחבות על מנת לשלול הימצאות לכודים במבנה. נזק נגרם לרכוש בלבד", הוסיפו בכבאות.

עוד מבחזית החדשות

הסיבה לפרוץ השריפה טרם הובררה. חבר מועצת העיר מטעם הליכוד, יעקב וידר צייץ "סניף בני עקיבא בבני ברק הצמוד ללשכתי ולבית הליכוד בעיר הוצת לפי הדיווחים במכוון, אך בניגוד לדיווחים, אין נפגעים בגוף ברוך ה'". עוד הוסיף וידר כי "הפשיעה בעיר החמירה מאוד בשנה האחרונה. יריות, רימונים וכעת גם הצתות. זו מציאות שאי אפשר לקבל ואמשיך לטפל בנושא בכל הכוח מיד לאחר החגים הלאומיים".

גם בפורום הדתי לאומי בעיר סבורים כי מדובר בהצתה מכוונת. "בסניף בני עקיבא בבני ברק פרצה שריפה גדולה וככל הנראה מדובר בהצתה מכוונת. לוחמי האש פועלים במקום והשריפה תחת שליטה אך נגרם נזק כבד למקום", אמרו בפורום. אודי טנא, יו"ר הפורום הדתי לאומי שהיה במקום אמר: "השריפה פגעה בהיערכות לחגיגות העצמאות בעיר. אנו קוראים למשטרה לחקור מיידית את האירוע".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים