שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ על הביקור שלו בארה"ב: "אהבו את האנגלית שלי"
סמוטריץ'" בזמן ששמעתם פה על משבר בלתי ניתן לאיחוי עם יהדות ארה״ב פגשתי מאות יהודים, מנהיגים שקהילות שלמות הולכות אחריהם שמדינת ישראל אהובה וחשובה להם
סמוטריץ' בנאומו בכנס הבונדס | צילום: דוברות השר סמוטריץ'

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' סיכם את חמשת הימים האחרונים בארה"ב וכתב כי הם היו חשובים, מעצימים ומחזקים אך תמיד טוב לחזור הביתה.

עוד כתב סמטריץ': פגשתי מאות יזמים ומשקיעים, מנהיגי קהילות יהודיות, ראשי ארגונים יהודיים, סטודנטיות וסטודנטים שמתמודדים בקמפוסים עם שיעורי אנטי ציונות ואנטישמיות שצומחים וכמובן נציגי ישראל בשגרירות שממשיכים ובונים שיתופי פעולה עסקיים ואסטרטגיים עם ארה"ב.

עוד מבחזית החדשות

אירוע הבונדס בשבילו נסעתי היה מרגש ובעיקר מלמד על החיבור העמוק שיש לרבים רבים בקהילות היהודיות למדינת ישראל. הבונדס גייס מעל 50 מיליארד דולר של אג"ח מאז הקמתו למען מדינת ישראל.

They loved my first ever speech in English

בפגישות עם כלכלנים, אנליסטים ובנקאים קיימתי שיח על הריבית הגואה, על משבר הבנקים בארה"ב ועל האינפלציה והחשש הבינלאומי ממיתון ובהתאם לזאת על ההזדמנויות שיש בהשקעה במדינת ישראל כשוק קטן ויציב שהוא בר ניהול.

תראו, העובדה שאין תקשורת בישראל מעולם לא הייתה ברורה יותר. התקשורת מייצרת מציאות ולא מדווחת עליו. מספרת על ביקור קשה והפגנות ולא על התגייסות מדהימה למען ישראל.

בזמן ששמעתם פה על משבר בלתי ניתן לאיחוי עם יהדות ארה"ב פגשתי מאות יהודים, מנהיגים שקהילות שלמות הולכות אחריהם שמדינת ישראל אהובה וחשובה להם. שמעתי מהם על דרישת האופוזיציה להתערבות בישראל ועל התשובה האחראית של רובם שהאהבה לישראל היא ללא תנאי ושהם לא רוצים להתערב אקטיבית בשיח הפנימי בישראל ורק הביעו את דאגתם שנדע להסתדר בינינו.

למדתי על החשש האמיתי של מנהיגי הקהילות על הזהות היהודית של הדור הצעיר והצורך האקוטי לחיבור לישראל.

עוד מבחזית החדשות

האמת היא אחרת לחלוטין, הקשר של עם ישראל ויהדות ארה"ב הוא קשר חזק ונמשיך בעז"ה להעמיק ולהעצים אותו. יש בינינו ויכוחים אך נבנה גשרים ונעמיק את ההדדיות.

אין לנו ארץ אחרת ובעז"ה נחזיר את השפיות ונמשיך בבניית הנס הזה שקוראים לו מדינת ישראל.

עם ישראל חי!

שבת שלום

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חחחחחההה אהבו את האנגלית שלך הצחקת אותנו כל עם ישראל וכל העולם צחק על האנגלית הדפוקה שלך אומרים סייג לחוכמה שתיקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים