שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' ללפיד בישיבת הסיעה: הפכת להיות התומך של ה-BDS?
בפתח ישיבת הציונות הדתית תקף סמוטריץ' את האופוזיציה: "קמפיין פוליטי וחסר אחריות" | יו"ר האופוזיציה תקף את נתניהו ודרעי: "האינטרסים שלהם קודמים לטובת המדינה"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: רפי בן חקון, לע״מ

בפתח ישיבת הציונות הדתית, תקף סמוטריץ' בחריפות את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ואמר: "אתה ראש ממשלה לשעבר. הפכת לתומך BDS"?. בפתח ישיבת סיעת יש עתיד תקף לפיד את הרפורמה המשפטית ואמר שהיא: "תפגע לכולנו בפרנסה".

עוד אמר לפיד: "גם מי שתומך בחקיקה הזו צריך לדעת, יש לה מחיר. היא תפגע לכולנו בפרנסה. היא תעלה את יוקר המחיה. היא תהפוך את ישראל לכלכלה תחרותית פחות ויעילה פחות. זה המחיר. כל מי שטוען אחרת, פשוט משקר. בכירי ההייטק אומרים שהמשקיעים הזרים מתחילים להיעלם. שחברות מעבירות את הפעילות שלהן לארצות אחרות. הייטק זה לא רק הקטר של המשק, לא רק מנוע הצמיחה הגדול ביותר שלנו, זה גם הנתח הכי משמעותי של כספי המיסים".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר האופוזיציה תקף בחריפות את נתניהו ודרעי: "אין אף איש מקצוע רציני שחושב אחרת. מול כל אנשי המקצוע יש רק שני אנשים שאומרים את ההיפך, אחד נאשם בפלילים, השני עבריין מורשע. ראש הממשלה נתניהו, והשר המפוטר אריה דרעי. הם האנשים היחידים שאומרים שהחקיקה לא תפגע בכלכלה, וראו איזה פלא, הם גם האנשים שהחקיקה הזו הכי תועיל להם באופן אישי. השיקולים שלהם זרים, האינטרסים שלהם קודמים מבחינתם לטובת המדינה"

בפתח ישיבת הציונות הדתית תקף היו"ר בצלאל סמוטריץ' את חברי האופוזיציה, על רקע הכוונה לקידום הרפורמה המשפטית ואמר: "רואים קמפיין פוליטי וחסר אחריות שמובל על ידי יו"ר האופוזיציה ונועד לגרום נזק לכלכלה הישראלית.

עוד אמר סמוטריץ': "המטרה של הטרור היא לעקור אותנו מירושלים ומארצנו. כל עוד אנחנו לא נגדע את התקווה של הטרור, הטרור לא יפסיק וימשיך את פעילותו הרצחנית. לכן אנחנו חייבים לפעול בהתאם. האירוע הזה מתרחש עכשיו ובמשמרת שלנו, של ממשלת ימין על מלא שהתחייבה לפני הבחירות להחזיר את הביטחון והמשילות לכל אזרחי ישראל, ובזה אנחנו נבחן".

שר האוצר הבהיר את כוונותיו ואמר: "הקבינט הביטחוני והממשלה מקדמים שורה של פעולות בטווח המיידי. כדי להחזיר את ההרתעה אנחנו חייבים לגרש את משפחת המחבל, בלי תעודות זהות ובלי זכויות סוציאליות, להרוס את ביתם, להחרים את רכושם ולהעביר אותם למשפחות נפגעי הפיגוע. זה הכיוון אליו אנחנו הולכים וכדי להצליח נצטרך לחוקק את זה ולשם אנחנו הולכים יחד עם צעדים נוספים במישור הביטחוני הישיר".

עוד מבחזית החדשות

שר האוצר גם פירט לגבי תוכניותיו הכלכליות ואמר: "אנחנו מתכוונים להוביל רפורמות ענק בכל תחומי העשייה הכלכליים במדינת ישראל, בפירוק מונופולים, בהורדת יוקר המחייה, בהסרת חסמים ורגולציה על עסקים קטנים וגדולים, בעידוד בנייה של מאות אלפי יחידות דיור במחירים שיוכלו להתאים גם לזוגות צעירים, בשינויים מבניים שהרבה מאוד שנים לא הובאו במשק הישראלי"

הוא המשיך לתקוף את האופוזיציה: "המהלכים האלו של האופוזיציה עלולים חלילה לגרום לנזק מסוים לטווח קצר, אך אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם ותמשיך לצמוח לעוד שנים רבות יחד עם הרפורמות שאנחנו מביאים עכשיו ועם התקציב האחראי והמאוזן שאנחנו נביא לממשלה בחודש הבא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים