שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סמוטריץ' בפריז: "סבתא שלי שנולדה במטולה לפני יותר מ-100 שנה היא פלסטינית"
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', נאם באירוע בפריז ואמר " סבא שלי הוא הפלשתיני האמיתי" | לערביי ישראל: "תפסיקו לירוק לבאר שאתם שותים ממנה"
יו"ר עוצמה יהודית בצלאל סמוטריץ' | צילום: דוד וייל

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' נאם אמש (ראשון) במהלך ביקורו בפריז ואמר: "מי היה המלך הפלסטיני הראשון? איזו שפה יש להם? האם היה מטבע פלסטיני? יש היסטוריה או תרבות פלסטינית? – אין, אין דבר כזה עם פלסטיני. ממציאים עם פיקטיבי, פועלים למען זכויות פיקטיביות בארץ ישראל רק כדי להילחם בתנועה הציונית".

"זו האמת ההיסטורית, זו האמת התנכ"ית. את האמת הזאת צריכים לשמוע אלפים בארץ ישראל, גם כמה יהודים שהתבלבלו במדינת ישראל, גם כאן בארמון האליזה, בבית הלבן בוושינגטון, את האמת הזו צריך לשמוע כל העולם – זו האמת".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר סמוטריץ' כי "ערבים שנמצאים במזרח התיכון הגיעו לארץ ישראל במקביל לעלייה היהודית בראשית ימיה של הציונות". לדברי השר "אחרי 2,000 שנות גלות עם ישראל חוזר הביתה, ויש ערבים מסביב שלא אוהבים את זה. אז מה עושים? ממציאים עם פיקטיבי וטוענים לזכויות פיקטיביות בארץ ישראל רק כדי להילחם בתנועה הציונית".

"סבא שלי שהיה דור 13 בירושלים הוא הפלסטיני האמיתי", טען סמוטריץ'. "סבתא שלי שנולדה במטולה לפני יותר מ-100 שנה למשפחת חלוצים היא פלסטינית". לדבריו, העם הפלסטיני הוא "המצאה בת פחות מ-100 שנה". "הבית הלבן וארמון האליזה צריכים לשמוע את האמת".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. סמוטריץ צודק לא במאה אחוז אלא באלפי אחוזים בדקו יפה נולדו כל אלה הקוראים להם מנהגי אשף מה עשו איפה ההיסטריה שלהם וכו וכו ותגיעו למסקנות כבוד שר האוצר אלא שאנחנו אוהבים להקלות את עצמינו יפה הנפש בלי שמות ,,,,,,,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים