שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » סוריה: שני חיילים סורים נפצעו בתקיפה שמיוחסת לישראל
בתקשורת הממלכתית הסורית דיווחו כי בוצעה תקיפה באזור העיר דיר א-זור | באופוזיציה הסורית דיווחו כי הותקפו יעדים של מיליציות פרו-איראניות באזור באלבוכמאל
תגיות: ,
התקיפה בסוריה הלילה | צילום: תקשורת סורית

התקשורת הממלכתית בסוריה דיווחה הלילה (שני) כי ישראל תקפה מטרות באזור העיר דיר א-זור שבמזרח המדינה זמן קצר לפני חצות. לפי גורם צבאי במדינה שני חיילים סורים נפצעו ונזק נגרם במקום. במקביל, גורמי אופוזיציה סורים טענו כי אחד מהיעדים שהותקפו משמש כנתיב להעברת תחמושת איראנית לסוריה.

בדיווח של גורמי האופוזיציה נמסר כי מטוסי קרב בלתי מזוהים תקפו יעדים שמזוהים עם המיליציות הפרו-איראניות באזור באלבוכמאל, סמוך לגבול סוריה-עיראק. התקשורת הממלכתית הסורית אישרה את התקיפה זמן קצר לאחר מכן, והאשימה את ישראל בתקיפה.

עוד מבחזית החדשות

התקיפה הקודמת שיוחסה לישראל באופן רשמי, אירעה לפני כשלושה שבועות. לטענת הצבא הסורי צה"ל תקף אז את שדה התעופה הצבאי אל-שועיירת שבמערב המדינה. ברשתות דיווחו על "פעילות אווירית אינטנסיבית מעל לבנון", מצפון לביירות, וברשת אל-מיאדין נטען כי מטוסי הקרב הישראליים שיגרו טילים לעבר אזור חומס, בזמן שטסו מעל מישור החוף הלבנוני. גורם אופוזיציה סורי טען כי "מדובר בתקיפה ישראלית מהאוויר מאזור לבנון. היעד היה מחסנים שיש בהם ציוד איראני".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים