שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » סוריה: דיווח על תקיפת בסיס נ"מ של חיזבאללה
לראשונה זה יותר משלושה שבועות, מאשימה סוריה את ישראל בתקיפה בשטחה | כל פי הדיווח חיל האוויר תקף באזור דמשק
תקיפה בסוריה | צילום: רשתות חברתיות

הטלוויזיה הסורית דיווחה הערב (ראשון) מעט לפני חצות, על תקיפה ישראלית באזור הבירה דמשק. לפי הדיווח, נשמעו הדי פיצוצים, ומערכות ההגנה האווירית הסוריות הופעלו.

התקיפה בסוריה הערב | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א'

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה שמקום מושבו בבריטניה, דיווח כי "התקיפה הישראלית בוצעה בשני גלים. יעד אחד היה בסיס הגנה אווירית סורי שיש בו פעילים של חיזבאללה והיעד השני היה באזור שדה התעופה הבינלאומי של דמשק". לפי מרכז המעקב, ייתכן שאחד מטילי הנ"מ שירו הסורים התפוצץ בשכונה בדמשק: "אמבולנסים הגיעו למקום".

עוד מבחזית החדשות

הפעם האחרונה שבה הואשמה ישראל בתקיפה בסוריה הייתה בתחילת החודש, אז הושבת נמל התעופה הבינלאומי בחלב בעקבות תקיפה שיוחסה לחיל האוויר. גורמי אופוזיציה טענו אז שבאותה תקיפה, שהייתה השלישית תוך שמונה ימים, הותקפו יעדים שמשמשים את הכוחות הפרו-איראניים בקרבת נמל התעופה בחלב. לפי מרכז המעקב, יעד התקיפה אז היה מחסן אמצעי לחימה ששייך לחיזבאללה והוא הושמד כליל.

בימים שלפני אותה תקיפה, ייחסה סוריה לישראל שתי תקיפות נוספות בשטחה. חצי יממה אחרי ששר החוץ האיראני נפגש עם מזכ"ל חיזבאללה ותצפת מגבול לבנון על ישראל, האשימה סוריה את ישראל בתקיפה במחוז חומס. באותה תקיפה נפגע לפי הדיווחים מחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה שהותקף בעבר על-ידי ישראל.

סוכנות סבארין ניוז שמזוהה עם המיליציות הפרו-איראניות דיווחה כי רסיסים של טיל הגנה אווירית סורי נחתו בשכונת מגורים בעיירה קטנא שבדמשק.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים