שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סוער בישיבת סיעת הליכוד: אמסלם, "לא תעשו מה שבא לכם"
סיעת הליכוד הצביעה בעד ח"כ אוחנה ליו"ר הכנסת, המינוי יאושר סופית במליאה | אמסלם וביטן, מתחו ביקורת על נתניהו, "למה לא כינסת את הסיעה עד עכשיו?
השר דודי אמסלם | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

לאחר מאבק סוער בליכוד, הודיע הבוקר (רביעי) ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, על החלטתו הסופית למנות את אמיר אוחנה לתפקיד יו"ר הכנסת החדשה. 

את החלטתו, נימק נתניהו בישיבת הסיעה והסביר את הסיבות לבחירה, וביקש את הסכמת חברי המפלגה. "אני מבקש להביא את מועמדותו של ח״כ אמיר אוחנה לתפקיד יו״ר הכנסת ואת ח״כ אופיר כץ לתפקיד יו״ר הקואליציה".

עוד מבחזית החדשות

בהמשך דבריו הודה נתניהו, לחברי הליכוד על עזרתם במגעים הקואליציוניים "בשעה טובה, גמר חתימה טובה. אני מבקש להודות לכם על המאמץ המשותף שהביא אותנו ליום הזה. השגנו את היעד. ציבור ענק במדינת ישראל, למעלה מ-2 מיליון ישראלים, הצביעו עבור המחנה הלאומי בראשותנו. נקים ממשלה יציבה לקדנציה מלאה שתדאג לכל אזרחי ישראל".

במהלך ישיבת סיעת הליכוד עלה הדיון לטונים צורמים. ח"כ אמסלם שלא קיבל את תפקיד יו"ר כנסת או שר משפטים, כפי שציפה, ביקש לדבר בישיבה. ח"כ יריב לוין ביקש ממנו לסיים את דבריו ואמסלם מצדו, כך לפי הנוכחים בישיבה, צעק לכיוונם של נתניהו ויריב לוין, "תתנו לי לדבר, לא תעשו מה שבא לכם כאן". בהמשך, אמסלם וח"כ ביטן תקפו את ח"כ יואב קיש, שניסה להשתיק אותם ואמרו לו: "שב בשקט, מי אתה בכלל".

מוקדם יותר בישיבה, חברי הכנסת ביטן ואמסלם מתחו ביקורת על כך שנתניהו לא כינס את סיעת הליכוד לאורך כל תקופת המשא ומתן. לדבריהם "אנחנו לא יודעים מה יש בהסכמים", "למה לא כינסת את הסיעה עד עכשיו?!".

ח"כ דני דנון, שאף לקבל את תפקיד יו"ר הכנסת, אבל הוא קיבל את החלטת נתניהו ובירך את ח"כ אוחנה על מינוי, היה שלב שבו חברי הכנסת אמסלם וביטן ניסו להריץ אותו כמועמד אלטרנטיבי לתפקיד מטעם סיעת הליכוד.

עוד מבחזית החדשות

בתוך זאת, נתניהו הודה לחברי הליכוד על העזרה במגעים הקואליציוניים מול השותפות, ואמר, "בשעה טובה, גמר חתימה טובה. אני מבקש להודות לכם על המאמץ המשותף שהביא אותנו ליום הזה. השגנו את היעד. ציבור ענק במדינת ישראל, למעלה מ-2 מיליון ישראלים, הצביעו עבור המחנה הלאומי בראשותנו. נקים ממשלה יציבה לקדנציה מלאה שתדאג לכל אזרחי ישראל".

סיעת הליכוד הצביעה בעד ח"כ אוחנה ליו"ר הכנסת – המינוי יאושר בהמשך במליאה • לוין וקיש ניסו לעצור את דבריו של אמסלם, שהשיב בזעם: "שב בשקט, תתנו לי לדבר" • אמסלם וביטן, שניסו להריץ את ח"כ דנון כמועמד נגד אוחנה, מתחו ביקורת על רה"מ המיועד: "למה לא כינסת את הסיעה עד עכשיו? אנחנו לא יודעים מה יש בהסכמים"• גלנט יהיה שר הביטחון

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים