שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סגן השר משה ארבל: אם מינוי דרעי יפסל יהיה "זעזוע קואליציוני"
לקראת ההחלטה הצפויה של בג"ץ במינוי דרעי לשר, סגן שר הפנים והבריאות, הסביר בראיון איך תראה הכנסת לאחר הפסילה | האזינו
שר הבריאות משה ארבל | צילום: דוברות הכנסת

סגן שר הפנים והבריאות, משה ארבל, התראיין הבוקר (רביעי) אצל ענת דוידוב וגדעון אוקו 103FM בנושא הכרעת בג"ץ הצפויה בעניינו של השר אריה דרעי. הוא אמר כי במידה ומינויו יפסל, "יהיה זעזוע קואליציוני".

 לפי דברי ארבל, "השלב הראשון עם פסילתו של דרעי הוא חזרתו להיות חבר כנסת. הסיפור פה הוא לא דרעי, אלא מה המשמעות של 400 אלף אזרחים שיצאו מהבית ביום הבחירות. אף אחד כאן לא מעל החוק, גם לא ראש הממשלה. אף אחד לא מצפה שתהיה כאן אנרכיה. מיד לאחר מכן, יצטרך ראש הממשלה להבין מה תהיה המשמעות של הדבר הזה. זה יהיה זעזוע קואליציוני".  

"בהרכב של 11 שופטים, אין סודות בחדר", אמר. "קיבלנו אינדיקציות ברורות מתוך בית המשפט, פסק הדין כתוב. השמועות מדברות על סוף השבוע. אין לי ארץ אחרת, אין לי מערכת משפט אחרת, חשובה לי מערכת משפט חזקה, ולצד כל אלה אין בית ספר למשפטים שמלמד סבירות מהי". 

לסיום, הבהיר ארבל כי הוא "מסתייג מדבריו של ח"כ בצלאל, ושמח שהוא הבהיר את דבריו. יש כאן איום אמיתי על הדמוקרטיה, ומהלך שהוא הכי קרוב ל־D9 בכנסת. לא נאפשר למחיקת קולם של 400 אלף מצביעים. עילת הסבירות היא שאלה משפטית אמיתית שצריך לתת עליה את הדעת. הציבור שלח אותנו למשימה, כשמוחקים את הסיפור של המצביעים, אי אפשר להעביר את זה מסדר היום". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים