שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » סגה"ש אורי מקלב במועצת בנימין: "הדיור והתחבורה בראש סדר העדיפויות שלנו"
סגן השר אורי מקלב ערך היום סיור ביישוב תל ציון ונועד ממושכות עם ראש המועצה האזורית מר ישראל גנץ | מקלב הבטיח לעשות הכל בכדי לסייע לעשרות אלפי תושבי המועצה
סגה"ש מקלב במועצת בנימין | צילום: דוברות

סגן השר הרב אורי מקלב ערך הבוקר (ראשון) ביקור רב רושם במועצה האזורית בנימין, שם הוא עקב מקרוב אחר תנופת ההתפתחות של היישובים, לצד מערך התחבורה הציבורית במקום ומצוקת התעסוקה של תושבים רבים.

את הביקור פתח סגן השר מקלב בפגישה אישית עם ראש המועצה מר ישראל גנץ במשרדו במועצה האזורית בנימין. סגן השר נפעם מהפעילות למען התושבים ואף שמע סקירה מקיפה על המועצה האזורית הגדולה ביותר בישראל בה חיים כ-80 אלף תושבים.

עוד מבחזית החדשות

ראש המועצה העלה בפני סגן השר את החוסרים המשמעותיים בשירות התחבורה הציבורית שבאים לידי ביטוי בשירות כושל של חברות ההסעות ובפערים גדולים ביחס לביקוש.

עוד הציף ישראל גנץ את נושא המעברים והמחסומים: "כאשר המעברים תקועים, התחבורה הציבורית לא יעילה. אין רכבים ממוגני ירי וממילא התנועה יכולה להתעכב זמן ממושך. אנו מבקשים מסגן השר להתערב בנושא לטובת עשרות אלפי התושבים המתגוררים בבנימין".

מפגש מיוחד התקיים במעונו של רב ביישוב הגאון רבי אברהם גולדברג בהשתתפות סגן השר מקלב, ראש המועצה ישראל גנץ, מנהל המוסדות ביישוב הרב יצחק הלי, ונציגי דגל התורה בישוב: הרב יעקב גרבר והרב אשר קרלינסקי.

רב היישוב הודה בחמימות לסגן השר על הביקור במקום וציין לשבח את ראש המועצה אשר מפריח את עולם התורה במקום. "רואים כאן ביישוב פריחה של מוסדות תורה וחינוך והכל זה בזכות ראש המועצה שבאמת עושה עבודה קדושה".

סגה"ש מקלב נועד עם ראש מועצת בנימין | צילום: דוברות

במהלך הסיור נערך במקום דיון מקצועי בנושא התחבורה כאשר סגן השר מציין שוב כי הוא, "מזועזע ממצב התחבורה הציבורית ביישוב תל ציון", לדבריו, "אנחנו מוכרחים לעשות הכל כדי להביא לכאן בשורה. אני מבטיח לטפל בעניין הזה כפי שהוצג לי. אין כאן נורמה מקובלת של שירות ושל תחבורה ציבורית".

עוד מבחזית החדשות

בפני סגן השר מקלב הוצגו נתונים עגומים של כאלף מחוסרי עבודה וזאת בעקבות הקשיים בתחבורה הציבורית, כאשר הדבר מונע בעיקר מנשים חרדיות לצאת ולעבוד. במהלך הדיון הוצג כי גם חוסר במרכזי מסחר ותעסוקה גורם לכך שישנן כאלף נשים בלי עבודה. 

ח"כ מקלב אף בחן את החוסר במענה שוטף למצוקת הנוער בסיכון והבטיח לעשות הכל בעניין ולהביא את הדברים לידיעת הרשות החרדית שתיקח פיקוד על העניין הזה. סגן השר אמר כי, "אנו ניתן מענה לבעיות שיש כאן. מהתחבורה הציבורית ועד העבודה והנוער בסיכון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים