שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו תוקף את הממשלה היוצאת: "לא עשו כלום, שום דבר"
במהלך הדברים שנשא היום ראש הממשלה בישיבת סיעת הליכוד, הוא מתח ביקורת חריפה על חברי הממשלה היוצאת "גיליתי שורה של מחדלים בשורה שלמה של תחומים"
תגיות:
ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום (שני) דברים בישיבת סיעת הליכוד. בפתח הישיבה, התייחס נתניהו לסערת המינויים במפלגתו, לאחר שבכירים כמו אמסלם ואדלשטיין נותרו מחוץ לממשלה. לדברי נתניהו "אני יודע ששאלת המינויים רובצת על רבים וזה ייקח עוד כמה ימים. מה שצריך לבוא לסיעה יובא לסיעה. אני מבקש את שיתוף הפעולה והסבלנות, נפתור את זה כמה שיותר מהר" 

נתניהו תקף את הממשלה היוצאת ואמר כי "נכנסתי לתפקיד וגיליתי שורה של מחדלים וחידלון בשורה שלמה של תחומים". "המחדל הראשון, ההפקרות בטיפול ביוקר המחייה. לא עשו כלום, שום דבר, ואפשרו למצב הזה להתדרדר. לא נקטו בפעולות שיכלו לנקוט בהן בזמן. הדבר הזה מובא לפתחנו וזה לא פותר אותנו מלפעול, אנחנו פועלים בכל העוצמה". 

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר נתניהו "יש הרבה עבודה על כל מחוללי האינפלציה ואנחנו מתכוונים לטפל בהם. אני נפגש עם שר האוצר הערב ונעשה זאת במשותף, מאמץ לאומי עליון מול חידלון גדול מאוד שירשנו. תמיד יותר קשה להיכנס אחרי שחפרו לך בור גדול אבל אין לנו ברירה אלא לפעול בצורה תקיפה, מושכלת ואפקטיבית. זה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות".

המחדל השני של הממשלה היוצאת לדעת נתניהו "המחדל השני שניכר לעין הוא המחדל הבינלאומי. הייתה להם שנה שלמה לטפל במהלך הפלסטיני בעצרת האו״ם. רק בימים הבודדים שהיו לי אחרי שנכנסתי הצלחנו להזיז כמה מדינות לטובתנו. אם הייתה לי שנה שלמה הייתה כנראה תוצאה אחרת". 

עוד הוסיף נתניהו "אנחנו נתונים למתקפה מאורגנת ומשומנת נגד כל מרכיבי הממשלה ואני קורא לכולכם להידרש למאבק נגד ההסתה הזאת כבר עכשיו ולהשיב מלחמה שערה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים