שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו עושה סוף למלחמות בליכוד "אמשיך להוביל"
עסקת הטיעון
ח"כ אמיר אוחנה הגיב לנתניהו וכתב "חוזרים, עם כל הכוח במנועים. גאה בך". ח"כ קרעי "נתניהו הוא המועדף עליי". ח"כ שטרית: "תודה על זה שאתה לא נשבר"
בנימין נתניהו | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד ח"כ בנימין נתניהו עושה סוף למלחמות בליכוד על השאלה מי בראש: "אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי. ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל – בשליחותכם".

"הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון".

"ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את ליבי ואת ליבם של בני משפחתי וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק".

ח"כ אמיר אוחנה הגיב לנתניהו וכתב "חוזרים, עם כל הכוח במנועים. גאה בך". ח"כ קטי שטרית: "תודה על זה שאתה לא נשבר. יחד נפיל את הממשלה הרעה והמסוכנת הזו ונחזור להוביל את המדינה בגאון ובביטחון. בשם ה' נעשה ונצליח".

ח"כ שלמה קרעי: "בחרתי בנתניהו ואמשיך לבחור בו ולחזק אותו, בחזית המשותפת שלו כראש החץ של המחנה הלאומי, יחד עם עוד מיליונים מאזרחי ישראל, עד להקמת ממשלת ימין בראשותו בקרוב בעז"ה".

ח"כ ניר ברקת כתב ביום שישי הודעת תמיכה בנתניהו: "בימים אלה בחרתי לגזור על עצמי שתיקה ולסרב לפניות הרבות שאני מקבל מידי יום מהתקשורת להתראיין – כי חובתנו לאפשר ליו״ר התנועה בנימין נתניהו לקבל את החלטתו באופן הכי נקי ובלי לחצים מיותרים. כפי שתמכתי בנתניהו במשך שנים רבות בניהול המדינה והתנועה, אני תומך בו גם כעת ואכבד כל החלטה שיקבל יחד עם משפחתו. אלה ימים לא פשוטים עבורו ואני מבקש לחזק את ידיו. במיוחד בימים אלה על כולנו לזכור שכוחנו באחדותנו ורק ביחד נצליח להפיל את הממשלה הרעה הזו ולהחזיר את המחנה הלאומי והליכוד להנהגת המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים