שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו נפגש עם נשיא קונגו: יעביר את השגרירות מתל אביב לירושלים
ראש הממשלה ונשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו צ'יסקדי הכריזו, כי ישראל תפתח שגרירות בקינשאסה וקונגו תעביר את השגרירות שלה לירושלים
בנימין נתניהו ונשיא קונגו | צילום: אבי אוחיון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אתמול (חמישי) עם נשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו פליקס צ'יסקדי, במהלך כינוס עצרת האו"ם בניו יורק. שני המנהיגים דנו בחיזוק שיתופי הפעולה בין המדינות בתחומי החקלאות, המסחר, הביטחון, הסייבר ועוד.

בהצהרה המשותפת בין שני האישים אמר ראש הממשלה: "הייתה לנו עכשיו שיחה מאוד פורה עם נשיא קונגו, והסכמנו שישראל תפתח שגרירות בקינשסה ושקונגו תעביר את השגרירות שלה מתל אביב לירושלים, אלה שתי הכרזות טובות ואני חושב שהן משקפות את הרצון המשותף שלנו לחזק את היחסים בינינו".

עוד מבחזית החדשות

נשיא הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו פליקס צ'יסקדי אמר בהצהרה: "אני מאשר שהיו לנו שיחות מצוינות עם ראש ממשלת ישראל נתניהו. השיחות עסקו ביחסים המצוינים שלנו ובדרכים לחזק את היחסים האלה".

עוד אמר: "שוחחנו גם על הדרך לקרב בין שתי המדינות באמצעות פיתוח עוד פרויקטים בהשקעות בביטחון, בהגנת הסייבר. כדי להגיש את זה, מדינת ישראל הסכימה לפתוח שגרירות בקינשאסה, ומן הצד השני, הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו הסכימה להעביר את השגרירות שלה מתל אביב לירושלים. מי ייתן ואלוקים יברך את היחסים בין ישראל לרפובליקה הדמוקרטית של קונגו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים