שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נתניהו לא שולל שת"פ בכנסת עם עבאס"
מקורבי רה"מ
בכירים בליכוד פנו למנסור עבאס וביררו האם יתנגד לחוק נגד נתניהו בכנסת? • עבאס "נתן להבין שהוא סבור שאין לשנות את המצב", אך הבהיר כי טרם גיבש עמדה סופית
מנסור עבאס | צילום: אתר הכנסת

מקורביו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרו כי הוא לא שולל שיתוף פעולה פרלמנטרי עם רע"מ – כך דווח ב'כאן חדשות'. על פי הדיווח, הם חוששים שגוש מתנגדי נתניהו יגייס את עבאס להחלפת יו"ר הכנסת, והם מנסים למנוע תרחיש כזה. העברת תפקיד יו"ר הכנסת לגוש להחלפת נתניהו יאיים על שליטתו של ראש הממשלה במנגנון הכנסת והחקיקה, ולחקיקה פרסונלית נגד ראש הממשלה.

ב'וואלה' דווח כי בכירים בליכוד שוחחו עם יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, בניסיון לברר האם יתמוך בחקיקת חוק שימנע מנאשם בפלילים להקים ממשלה, ובכך יעניק רוב לגוש המתנגד לראש הממשלה בנימין נתניהו. השיחה הגיעה ברקע החשש בליכוד מרוב בכנסת למהלך, שכן להעברתו נדרשים 61 קולות בכנסת.

לפי גורמים פוליטיים, עבאס "נתן להבין שהוא סבור שאין לשנות את המצב החוקי פרסונלית", כלשונם, אך הבהיר כי טרם גיבש עמדה סופית. בריאיון לחדשות 12 הערב עבאס נשאל האם יתמוך בחוק כזה, והגיב כי יש "לבחון כל הצעה שתובא לשולחן, ולבחון את האינטרס שלנו. לא חייב לתת תשובה על כל שאלה היפותטית. תבואו, נבחן ונחליט".

בליכוד מסרו בתגובה לפרסום כי "מדובר בשקר מוחלט".

בגוש מתנגדי נתניהו כבר החלו לפעול בניסיון לחוקק את החוק שימנע את הטלת המנדט להרכבת הממשלה על נאשם. לפיד וליברמן מובילים את המהלך בגוש וכבר שוחחו עם ראשי מפלגות אחרים. הם אף שוקלים החלפה של יו"ר הכנסת בתיאום ביניהם – אך טרם פנו לרע"מ כדי לבקש את תמיכתה בכך, ובגוש מספרים כי הם מקווים כי בנט יוכל לתמוך במועמדם ליו"ר. גורם בגוש אמר: "מקווים שהשתלטות על הכנסת תביא לעריקים מתוך הליכוד כבר כעת".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הלו , סמוטריץ ובן גביר מסכימים ????????? בטוח שימצאו את הדרך לרדת מהעץ כדי לקבל תפקיד חשוב .

  2. חחחחחחחחחחח לך תסגור קודם עם סמוטריץ ובן גביר !!! מה לא תעשה "איש הימין" כדי להציל את התחת שלך מהמשפט שאתה כל כך מפחד ממנו למרות שלדבריך ..פעם אמרת "לא היה כלום ולא יהיה כלום " !!! חחחח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים