שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו לאחר שאושפז בשבת: ברוך ה' מרגיש טוב
לארח שראש הממשלה פונה למיון בשיבא ועבר בדיקות נראה כי הוא ככל הנראה התייבש | בסרטון אמר: "אנחנו עוברים גל חום במדינה. תהיו פחות בשמש, תשתו מים"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (מוצ"ש) סרטון מבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שפונה למיון אחרי שחש ברע. על פי ההערכה הראשונית הוא התייבש. "אתמול ביליתי עם רעייתי בכינרת בשמש, בלי כובע, בלי מים, לא רעיון טוב", אמר נתניהו, "תודה לכולכם על הדאגה".

עוד הוסיף נתניהו: "אני רוצה גם להודות לצוותים המצוינים בשיבא שבדקו אותי, ברוך השם אני מרגיש מאוד טוב, אבל יש לי רק בקשה אחת מכם, אנחנו עוברים גל חום במדינה, אז אני מבקש מכם תהיו פחות בשמש, תשתו יותר מים, ושיהיה לכולנו שבוע טוב".

עוד מבחזית החדשות

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי הוא התלונן על סחרחורת לאחר שבילה אתמול בכינרת בשעות החום, וכי על פי ההערכה הראשונית סבל מהתייבשות. רעייתו ובנו ליוו אותו, וגם רופאו האישי ד"ר צבי הרמן ברקוביץ'.

עוד נמסר כי: "בהמלצת רופאו האישי הגיע ראש הממשלה למיון המרכז הרפואי שיבא. הבדיקות הראשוניות יצאו תקינות ולא נמצא שום ממצא. ההערכה הראשונית היא התייבשות. בהמלצת הרופאים ראש הממשלה ממשיך לעבור בדיקות שגרתיות נוספות".

בסביבתו של נתניהו אמרו כי הוא הובא מקיסריה לבית החולים באמצעות שיירת המכוניות שלו, וכי הוא הגיע לשם בהכרה מלאה ויצא מהרכב בהליכה עצמאית. ראש הממשלה קיבל את הטיפול הראשוני על ידי פרמדיק של היחידה לאבטחת אישים של השב"כ (יחידה 730), והם גם אלה אשר פינו אותו לבית החולים".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד כתב בטוויטר: "מאחל לראש הממשלה נתניהו רפואה שלמה ובריאות טובה. תרגיש טוב". גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן איחל "רפואה שלמה ורק בריאות". יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב בטוויטר: "מאחל החלמה מהירה ורפואה שלמה לראש הממשלה נתניהו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים