שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו לאופוזיציה: "לא כיף להפסיד בבחירות, אבל אל תפגעו בכלכלה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם בטקס כניסת חברת "א.ד.ג.ד" בע"מ לנמל חיפה ופנה לאופוזיציה: "זה לא נעים להפסיד בבחירות, קרה גם לנו" | תיעוד
ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס כניסת חברה "א.ד.ג.ד" לנמל חיפה | צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שלישי) בטקס כניסת חברה "א.ד.ג.ד" בע"מ לנמל חיפה ואמר: "זהו יום חג לעיר חיפה, יום חג למדינת ישראל, יום חג להודו, יום חג ליחסים בינינו ויום חג לכלכלת האזור וכלכלת העולם. טוב להשקיע במדינת ישראל, מי שישקיע, מרוויח".

נתניהו התייחס לביקורת מפני פגישה אפשרית בכלכלה בשל הרפורמה במערכת המשפט ואמר: "כניסתה של חברת אדאני אל נמל חיפה היא הבעת אמון חד משמעית בכלכלה הישראלית ובחוסנה של המדינה. אני שומע את נבואות הזעם על חורבן הכלכלה. להפחדות הללו אין שום בסיס. כלכלת ישראל חזקה מתמיד, והיא תהיה עוד יותר חזקה כשנקל על עשיית עסקים ע"י הסקטור הפרטי ע"י הפחתת הבירוקרטיה המשפטית. אנחנו עובדים קשה כדי לשנות את זה, אנחנו נשנה את זה ואחרי שנעשה את הרפורמה הזאת כולם ישאלו איך היינו בלעדיה. כמו ששואלים היום איך בלי השינויים שהכנסנו בנמלים – אותו הדבר קורה כאן".

עוד מבחזית החדשות

ראש הממשלה פנה לגוש האופוזיציה וקרא לחבריו להימנע מפגיעה בכלכלה: "אני רוצה להגיד גם ליריבנו הפוליטיים, זה לא נעים להפסיד בבחירות, זה קורה, קרה גם לנו. אני מציע גם להתעשת, להירגע, לא צריך להפוך את המרמור לפגיעה בכלכלת ישראל, קודם כל, זה לא יעזור הכלכלה כל כך איתנה, המשקיעים החכמים באים הנה, אני מציע לכם להצטרף אלינו, לעשות את הדבר הנכון, לבנות את הכלכלה שלנו, להמשיך לטפח את השוק החופשי שלנו, וביחד אנחנו נבטיח עתיד נפלא לכל אזרחי ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים