שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו יוצא נגד האמירות של בנו יאיר: "לא הסכמתי עם הדברים"
ראש הממשלה המיועד, פרסם תגובה על דברי בנו, שאמר כי בכירי הפרקליטות והמשטרה "בגדו במדינה" ויש להענישם: אני "אוהב את בני יאיר שהוא אדם עצמאי עם דעות משלו"
ח"כ בנימין נתניהו | צילום: צילום מסך

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הסתייג הבוקר (שני) מדברי בנו, יאיר נתניהו, שאמר אתמול כי בכירי הפרקליטות והמשטרה "בגדו במדינה". נתניהו צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "אני אוהב את בני יאיר שהוא אדם עצמאי עם דעות משלו. אף שזכותו של כל אדם להביע ביקורת, לא הסכמתי עם הדברים שאמר שפורסמו אתמול".

עוד מבחזית החדשות

יאיר נתניהו אמר אתמול בפינתו הקבועה ברדיו גלי ישראל, כי בכירי הפרקליטות והמשטרה בגדו במדינה, ועל כן יש להעניק להם "עונש שאינו כלא". זאת, מאחר ולטענתו, "ניסו לתפור תיק לראש ממשלה שנבחר על ידי העם, ובכך ניסו לקיים הפיכה שלטונית".

עוד אמר יאיר "בסופו של דבר הייתה פה הפיכה שלטונית בזדון. לא מתוך ראיית מנהרה ולא כל השטויות האלה, הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה שנבחר על ידי העם הישראלי". "זאת אומרת שהם מבטלים את הבחירה של העם הישראלי, בחירה דמוקרטית. קוראים לזה בגידה במדינה. וכולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולהסתכל מה העונש על בגידה במדינה, וזה לא כלא, רק אני אגיד את זה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים