שיתוף
תגובות
חדשות » נתניהו: "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו"
נתניהו אמר ש"ישראלים שנוסעים לאוקראינה צריכים לשאת באחריות אישית לנסיעתם בעת הזו" ש"ס: "הקב"ה תמיד הגן על עם ישראל בכל הגלויות ובכל הרדיפות"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: קובי גדעון - לע"מ

לאחר שיחת ראש הממשלה עם נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי על סוגיית אבטחת המתפללים באומן, הוא פרסם הודעה שבה אמר שישראלים שיבקרו שם יהיו ערבים לביטחונם והסביר: "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה". בש"ס הגיבו בחריפות לדברים.

"הקב"ה תמיד הגן על עם ישראל בכל הגלויות ובכל הרדיפות, וזו הסיבה שעם ישראל הוא היחיד השורד באורח פלא כבר אלפי שנים, בעוד עמים רבים וחזקים נכחדו", מסרו בתנועת ש"ס והסבירו: "כמובן, התנאי להשגחה האלוקית הוא דבקות באמונה ושמירת התורה והמצוות כפי שהעם היהודי עושה מאז היותו לעם".

עוד מבחזית החדשות

הודעת ראש הממשלה נמסרה לאחר דיון בישיבת הממשלה בנושא הצעת השר לירושלים ומורשת ישראל מאיר פורוש על ההיערכות לנסיעת הישראלים לאומן. לפי ההודעה של ראש הממשלה, הוא הסביר לשר שבאותה שיחה עם נשיא אוקראינה זלנסקי, הובהר שבאומן אין מספיק מקלטים לתושבי המקום, ובטח שלא לתיירים שמגיעים מחוץ למדינה.

"אזרחים ישראלים שנוסעים לאוקראינה צריכים לשאת באחריות אישית לנסיעתם בעת הזו", מסר נתניהו שהוסיף כי "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה. יש להבין, במדינת ישראל כשנופלים טילים אזרחים נכנסים למקלטים ויש הגנות שם או מקלטים ואין הגנות".

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. אדוני ראש הממשלה השואה היתה גם באפריקה הצפונית לא רק בארופה
    אנרכיסט חרדי ההיטלר הזה

  2. חז"ל אומרים שאין ליכנס למקום סכנה, בהחלט היו זמנים שנכחדו רוב עם ישראל במיתות שונות ומשונות, אנחנו מאמינים בהשגחה פרטית, אבל זה לא סותר שיש לפעמים בהשגחה עונשים וצרות כבידות.
    והתורה מחייבת את האדם לברוח כדי שלא יתפס בחרון אף.

  3. איזה בושה ראש ממשלה שכל המציאות שלו היא ניסי ניסים במדינה שכולה נסי נסים מעז להוציא דברי בלע כאילו זה שפל המדרגה .רק להראות לנו שבאמת אין הבדל בין ימין לשמאל בסך הכל מנעמי השילטון הם אלה שקובעים ללכת עם החרדים והדתים כי צריך אותם ברגע שלא יצתרכו יזרקו בבעיטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים