שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו בראיון לתקשורת בארה"ב: "בן גביר שינה את עמדותיו – עם כוח באה אחריות"
נתניהו טען כי הממשלה שתקום לא תהיה שונה בהרבה מזו היוצאת | לגבי בן גביר, טען, "אמרתי לו שהוא יקבל הזדמנות ויקבל את הכלים ושכדאי לו מאוד לעשות את העבודה"
ח"כ בנימין נתניהו | צילום: צילום מסך

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו אמר היום (חמישי) כי יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, שאותו הוא מייעד לשר לביטחון לאומי, "שינה חלק גדול מעמדותיו מאז שהורשע בתמיכה בארגון טרור". הדברים נאמרו בריאיון לרדיו הציבורי בארצות הברית. נתניהו טען כי הממשלה שהוא מרכיב אינה שונה בהרבה מהממשלה היוצאת וציין כי "קואליציות יוצרות שותפויות מעניינות". הוא הדגיש כי את ההחלטות בממשלה הבאה הוא יקבל ולא שותפיו. "אני לא מצטרף אליהם, הם מצטרפים אליי".

נתניהו הוסיף בראיון, "עם הסמכות באה גם אחריות. זה דבר אחד לומר דברים בקמפיין פוליטי לפני עשור וחצי וזה דבר אחר להיות בעמדה עם אחריות בשלטון. אני אוודא שזה מה שקורה. הוא הבטיח בבחירות שהוא יחזיר את הביטחון האישי. אמרתי לו שהוא יקבל הזדמנות ויקבל את הכלים ושכדאי לו מאוד לעשות את העבודה. במהלך הזמן נראה אם זה קרה".

עוד מבחזית החדשות

את הריאיון מקיים נתניהו כחלק ממסע ההסברה מאז הבחירות, כדי לרכך את הביקורת והחששות שקיים בארגונים יהודיים בארה"ב ובאנשי המפלגה הדמוקרטית, זאת לקראת כינון הממשלה בראשותו. לפני כשבועיים נתניהו התראיין לתוכנית של העיתונאית העצמאית בארי וייס בו הוא טען, כי לאחר הקמת הממשלה בראשותו "מדינת ישראל לא תתנהל לפי חוקי התלמוד. אנחנו נישאר מדינת חוק".

ממשל ביידן הביע דאגה מהמינוי הצפוי של בן גביר, בכירים אמריקאים אמרו, כי הממשל לא צפוי לעבוד עמו אם אכן יכהן כשר. במקרה כזה, אם הממשל האמריקני יסרב לעבוד עם בן גביר זו תהיה תקדים שלילי ביחסים, והיא תשפיע בצורה לא חויבית על היחסים בין המדינות.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים