שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נתניהו בפורום מטכ"ל: "אתם צבא שעולה למדינה 70 מיליארד שקל בשנה, ויצאתם לשביתה נגד הממשלה"
בביקור בפורום מטכ"ל בערב החג אמר רה"מ: "אין דבר כזה שמילואימניקים עושים כרצונם" | שר הבינוי והשיכון על החקיקה: אם לא תהיה פסקת התגברות לא נישאר בממשלה
ראש הממשלה בפורום מטכ"ל | צילום: קובי גדעון/לע"מ

הפרשן הצבאי של עיתון "הארץ" עמוס הראל פרסם ציטוטים משיחה קשה שהתקיימה בין בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לאלופי צה"ל.

בערב חג הפסח ביקר ראש הממשלה את פורום המטה הכללי של צה"ל, שם בירך נתניהו את האלופים על תרומת צה"ל לביטחון המדינה, אך בשיחות הסגורות מתח נתניהו ביקורת קשה על האלופים.

עוד מבחזית החדשות

על פי הדיווח של עמוס הראל, ראש הממשלה נזף באלופים ואמר להם: "אתם צבא שעולה למדינה 70 מיליארד שקל בשנה, ויצאתם לשביתה נגד הממשלה. זה לא ייתכן. אין דבר כזה שמילואימניקים עושים כרצונם".

נתניהו חזר כמה פעמים על הטענה כי איומי אי ההתייצבות של אנשי המילואים פירושם "הוצאת חרב השביתה בצה"ל מנדנה". הוא השווה את הפגנות המחאה בישראל להפגנות הסוערות המתנהלות בשבועות האחרונים בצרפת, על רקע תוכנית מקרון להעלאת גיל הפרישה לפנסיה. "מדוע שם הצבא אינו חושב לשבות?" שאל ראש הממשלה.

גם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, יו"ר יהדות התורה, חשף מה התרחש בלילה שבו הוחלט על הקפאת החקיקה המשפטית. בראיון לעיתון "ישראל היום" אמר גולדקנופף: "אני לא רואה באי העברת הרפורמה כישלון. אני רואה את זה כמנהיגות שכלית. ישבנו באותו לילה, ויש רגעים שאם אנחנו מחליטים לא, זה לא כניעה, זה פעולה לפי מה שיש לנו. ראינו שאם הולכים להצבעה, לא בטוח שיהיה לנו 61, אז אתה לא מביא את זה להצבעה ודוחה את זה, זה לא כניעה, לא קרה שום דבר".

"זה שההסברה שלהם אומרת שזו כניעה, אז מה, לא הפסדנו, ניצחנו. החוכמה לעצור לפעמים היא הניצחון. זה שום שכל" אמר שר הבינוי.

לשאלה מדוע אין 61 ח"כים להעברת הרפורמה בקואליציה השיב גולדקנופף כי "אלו טעויות שהצטברו. המתנגדים הסבירו שכאילו הולכת לקרות פה איזו שואה ואמרו כל מיני דברים על השותפים בממשלה, וזה הביא לאיזה איבוד חושים אמיתי. אמרתי לנשיא הרצוג, על מה ההפגנה? על זה שרצו להכניס שני שופטים? ריבונו של עולם? היו דברים יותר גרועים ולא הייתה הפגנה על זה. אני לא ראיתי שליברמן בא ואמר שאישה חרדית לא תקבל סבסוד למעונות יום, ברגע פגע באלפי משפחות, מישהו יצא לרחוב? פינו את גוש קטיף, היה מרד? מה שקורה פה עכשיו זו הסתה שנסחפה, הסתה של השמאל".

עוד אמר גולדקנופף: "אנחנו הולכים לקחת אנשים שמאמינים במדינה, ישראלים טובים, יהודים. מה יש לשמאל לחשוש? הם חששו שאם אני אכנס למשרד השיכון לא ידאגו לחיילים. הדבר הראשון שעשיתי זה הטבות לחיילים ולאנשי מילואים. אנחנו רוצים שהעם יראה שמנהיג חרדי יכול לדאוג לכל עם ישראל. דווקא בגלל שלנו לא דאגו. השמאל לא דאג לנו. לשיטתם יש 300 אלף מפגינים, אבל יש עוד תשעה מיליון אזרחים שיושבים בבית ואומרים, על מה ההפגנה?".

לדבריו הרפורמה המשפטית לא הייתה במצע של יהדות התורה ובנושא זה החרדים מיישרים קו עם ראש הממשלה. לעומת זאת הבהיר גולדקנופף: "פסקת ההתגברות תהיה על החוקים המהותיים. אולי לא תהיה על כל החוקים. אם לא תהיה פסקת התגברות ברוב של 61 על חוק הגיוס – לא נישאר בממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. אתה נתניהו הפיגוע הגדול של המדינה
    כן צא למלחמה עם הסרבנים שיושבים בממשלתך ובאישורך

  2. בעבי. המטוס הדפוק שלך עלה מליארד
    אחזקת הבתים הפרטיים שלך עולים עשרות מליונים. שמירה על הבן הפרזיט שלך עול. מליונים. לתספורת של זוגתך הוקצו עשרות אלפי שקלים. הכל מכספנו אנו משלמי המיסים. אתה הורס את נמדינה . בכדי להמלט ממשפט לכחת לקיחת מליונים ושווה ערך. איך אתה מעז להשתלח כך במטה הכללי.
    רודף בצע וכבוד חסר בושה. אתה ובכורך המטורלל חסרי בושה
    אחיך ודאי מתגלגל בקברו
    קח את מה " שקבלת" וצא מארצנו ומחיינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים