שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נשות הכותל ביצעו פרובוקציה ברחבת הכותל
מדי חודש
מנכ"ל הקרן למורשת הכותל פנה לאחר האירוע לנשיא המדינה יצחק הרצוג והביא בפניו את הפרת הסיכום של "נשות הכותל" עם הנשיא
הכותל המערבי | צילום: Attila JANDI, שאטרסטוק

כמדי חודש בחודשו בראש חודש, גם היום (ב) הפריעו קבוצת 'נשות הכותל' לתפילת ראש חודש בכותל המערבי ועוררו פרובוקציה במקום. בנוסף, נכנסו יחד עם נשות הכותל גברים לעזרת הנשים, בניגוד למקובל.

בקרן למורשת הכותל המערבי הגיבו ואמרו, "הקרן מצירה על התלהטות הרוחות בראש חודש זה בצורה קשה, הן בכניסתם של גברים מקבוצת נשות הכותל אל תוך עזרת נשים, דבר שפגע בקדושת הכותל המערבי, שלא היה בעבר והן בהחדרת משרוקיות על ידי ילד אורתודוכסי, דבר שפגע אף הוא בקדושת הכותל".

"מאמצים אדירים של אנשי הקרן כדי שאירוע זה יעבור בשלום, נתקלו בכך שקבוצה של נשות הכותל לא נשמעה להוראות האבטחה. מדובר באירוע קשה שיש לגנות אותו. אנא שמרו על קדושת הכותל המערבי והרחיקו ממנו ביזיון והפגנות" נמסר מהקרן.

מנכ"ל הקרן אף פנה לאחר האירוע לנשיא המדינה יצחק הרצוג והביא בפניו את הפרת הסיכום של "נשות הכותל" עם הנשיא.

אורן הניג, מנכ"ל מרכז ליב"ה אמר כי "נשות הפרובוקציה הפרו גם הבוקר את הכללים וחוללו מהומה צרחנית ברחבת הכותל המערבי, תוך ביזוי אלפי המתפללים, בעיצומה של תפילת ראש חודש. אל נשות הפרובוקציה הצטרפו גברים ובראשם יזהר הס המשמש בתפקיד סגן יו"ר ההסתדרות הציונית, שפרצו את המתחם שיועד להם ונכנסו בעזות לעזרת הנשים בניגוד גמור לתקנות ולכללים החוקיים".

"זה הזמן להכריז על ביטול מוחלט של מתווה הכותל שיגביר את הפירוד והקרע בעם ישראל", דברי הניג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים