שיתוף
תגובות
חדשות » נרצח נוסף בפיגוע הכפול בירושלים: נפטר מפצעיו הפצוע האנוש
הטרור בבירה
בבית החולים שערי צדק נקבע מותו של טדסה טשומה בן מאדה שנפצע אנושות בפיגוע | הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים | בכך עלה מניין הנרצחים בפיגוע לשנים
זירת הפיגוע בכניסה לירושלים | צילום: דוברות המשטרה

עלה לשניים מניין הנרצחים בפיגוע הכפול שאירע ביום רביעי בכניסה לירושלים. טדסה טשומה שנפצע אנושות בפיגוע נפטר היום (שבת) מפצעיו למרבה הצער. לדברי דובר בית החולים שערי צדק טשומה שהיה בן-50 בפטירתו עלה מאתיופיה לפני כ-21 שנים, והתגורר בשנים האחרונות בירושלים. הוא הותיר אחריו אישה ושישה ילדים.

טדסה טשומה | צילום: באדיבות המשפחה

עוד אמר הדובר כי "צוותי הטראומה וטיפול נמרץ של שערי צדק נלחמו על חייו אך לצערנו פציעתו הייתה אנושה מאוד" הוא שלח את תנחומיו למשפחה ואמר "אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה ושולחים את תנחומינו".

כזכור, בפיגוע הכפול ביום רביעי בירושלים נרצח גם תלמיד הישיבה אירה שצ'ופק ונפצעו 17 בני אדם. מטעני הנפץ הופעלו מרחוק באמצעות טלפונים סלולריים וכללו רסס של מסמרים וגולות כדי להגביר את עוצמת הפגיעה. המטענים הונחו בתוך תיקים לצד תחנות האוטובוס, והערכת המשטרה היא אותה החוליה אחראית לשני הפיגועים. עד כה לא אותרו המחבלים המפגעים. 

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הגיב ואמר: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו של טדסה טשומה בן מאדה, שנפצע אנושות בפיגוע בכניסה לירושלים ונפטר בסוף השבוע מפצעיו. בשבוע שעבר ביקרתי את משפחתו המסורה שעטפה אותו בחום ובאהבה, ואת הרופאים שנלחמו בגבורה על חייו כנגד כל הסיכויים. אני מחבק את המשפחה בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים