שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נראה לי שאנחנו בדרך לבחירות חמישיות"
ליצמן מעריך
יו"ר אגודת ישראל: "אף אחד לא ילך עם בנט וסער, אף אחד לא הולך לעשות פיצול ביהדות התורה. נעשה הכול שלא יהיו בחירות". על רע"מ: "אין לי שום דבר נגד הערבים"
ליצמן מצביע | צילום: יונתן זינדל פלאש 90

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן מעריך כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יתקשה להרכיב ממשלה חדשה, וציין כי ייתכן שהמערכת הפוליטית בדרך לבחירות חמישיות. "מי שבונה עלינו (בגוש השינוי) חולם ביום. כרגע אני לא חושב שמישהו יצליח להקים ממשלה. אני מאוד בעד נתניהו שינהל ויקים את הקואליציה הבאה, ואשתדל לעשות כל מה שאני יכול כדי לעזור לו", אמר ב'ווינט'.

ליצמן לא שלל ממשלה בהימנעות של רע"מ והוסיף: "אין לי שום דבר נגד הערבים". בנוגע ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער, אמר ליצמן: "אני לא מנסה להביא בן אדם שנשבע שלא ילך עם ראש הממשלה וחוזר על זה אז לא בטוח שיש סיכוי. אף אחד לא ילך עם בנט וסער, אף אחד לא הולך לעשות פיצול ביהדות התורה. נעשה הכול שלא יהיו בחירות".

ב'חדשות 13' הודה ליצמן עם הגעתו לטקס כי גם הוא מבין שככל הנראה, מדינת ישראל בדרך לבחירות נוספות בתוך קצת יותר משנתיים. "נראה לי שאנחנו בדרך לבחירות חמישיות", אמר לעיתונאים, ושאל: "לא נראה לכם?"

ליצמן הדגיש כי הוא בעד נתניהו, ואף אמר כי ישתדל בכל הכוח על מנת "לעזור לו במה שאפשר לעזור", כלשונו, "אבל גם נראה מה הוא יציע לנו". כשנשאל אם יסכים לממשלה שתיתמך על מפלגת רע"ם של מנסור עבאס, השיב: "אין לי שום דבר נגד הערבים".

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה אמר ל'ווינט' כי "השבעה רביעית בשנתיים זה יותר מדי. פעם מישהו ישב כאן 70 שנה כדי לעבור ארבע פעמים, היום זה קורה בשנתיים. ככל שיהיו בחירות חוזרות ונשנות, לציבור יימאס – ובמקום הדמוקרטיה תהיה דיקטטורה".

אייכלר קרא לגדעון סער לחבור לממשלה תחת הליכוד, והתייחס לניסיונות של נפתלי בנט להיות ראש הממשלה: "גם אני יכול להמליץ על משה גפני (יו"ר יהדות התורה). בנט וסער צריכים לצאת מהאשליות ולהצטרף לממשלה".

אייכלר התייחס גם לאפשרות שתוקם ממשלה תחת הליכוד בתמיכת רע"מ: "יש לנו את מועצת גדולי התורה, כך שאנחנו פטורים מהחשיבה הזו. אין לנו דילמה, יש גדולי תורה שיחליטו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים