שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נפטר אור אשכר שנפצע קשה בפיגוע בדיזנגוף
בבית החולים איכילוב הלך לעולמו אור אשכר שנפצע קשה מאוד בפיגוע בתל אביב, לאחר שבוע וחצי שבהם נלחמו הרופאים על חייו | אימו ספדה לו: "הרעיף רק טוב"
אור אשכר הי"ד | צילום: באדיבות המשפחה

המרכז הרפואי איכילוב הודיע היום (שני) על פטירתו של אור אשכר הי"ד שנפצע באורח אנוש בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב לפני 11 ימים והוא בן 32 במותו.

אימו של אור, ספדה לו בכאב: "כבה לנו היום אור נדיר באיכותו, שהרעיף רק טוב, אהבה ונתינה על כל מי שנקרה בדרכו". היא מסרה תודות לבית החולים איכילוב, לחבריו של אור ולעם ישראל.

עוד מבחזית החדשות

פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב אמר: "אור הגיע אלינו לאחר החייאה ממושכת בשטח שהמשיכה בבית החולים ומיד הורד לחדר ניתוח שם כנגד כל הסיכויים, הצליחו הרופאים לייצב את מצבו. לצערנו, עוצמת הפגיעות הייתה קטלנית ולאחר מאבק הרואי של ימים ארוכים, בהם ראינו מלחמה של איש ברזל על חייו, נאלצנו היום לקבוע את מותו".

"תחת נסיבות טרגיות, זכינו כולנו באיכילוב להיחשף למשפחה מדהימה וערכית ואנו מודים להם ששיתפו אותנו בחייו של בנם ומקווים שהצלחנו לעמוד לצידם בשעה קשה זו".

עוד אמר גמזו: "כשבחוץ הרוחות סוערות, נדהמנו לראות כאן במסדרון קומה 3 ליד מחלקת טיפול נמרץ כללי את הכמויות יוצאות הדופן של אלפי ישראלים, שבאו לתמוך, לחזק ולהתפלל עם המשפחה. צר לנו לבשר לעם ישראל כי לאחר 12 יום, אור הלך לבית עולמו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים