שיתוף
תגובות
חדשות » נעצר חשוד בהנחת מטען החבלה באוטובוס בביתר עילית
כוחות הביטחון עצרו בליל שבת את החשוד בהנחת מטען החבלה באוטובוס בביתר עלית ביום חמישי | בנוסף נעצרו עוד ארבעה סייענים | אין נפגעים לכוחותינו
מעצר החשוד בהנחת המטען בביתר עילית | צילום: דובר צה"ל

כוחות הביטחון עצרו בליל שבת חשוד בהנחת המטען באוטובוס בביתר עלית ביום חמישי בערב. החשוד נעצר, יחד עם מספר חשודים נוספים ששימשו כסייענים, בכפר בתיר שבמרחב חטיבת עציון.

מעצר החשוד | צילום: דוברות המשטרה
מעצר החשוד | צילום: דובר צה"ל

לוחמי צה"ל, שב"כ ויחידת הגדעונים 33 של משטרת ישראל עצרו את החשודים לאחר שהתקבל מידע מודיעיני מהשב"כ על האדם שהמטמין את המטען באוטובוס, שלא התפוצץ בסופו של דבר. יחד עימו נעצרו עוד ארבעה חשודים נוספים בחשד שסייעו לו. כמו כן, הוחרם רכב שנחשד כי שימש אותם בביצוע הפעולה.

עוד מבחזית החדשות

חמשת העצורים בכפר בתיר נעצרו במסגרת מבצע "שובר גלים" של כוחות הביטחון נגד חשודים בביצוע פעולות טרור. במקביל למעצרם, נעצרו עוד חמישה חשודים בעבירות טרור בקלקיליה שבמרחב חטיבת אפרים.

שעות ספורות לאחר פיגוע הירי הקשה ברחוב דיזינגוף בתל אביב ביום חמישי בערב, שבו נפצעו שלושה בני אדם, דווח על מטען חבלה באוטובוס בביתר עלית. המטען התלקח באוטובוס אך לא התפוצץ.

בתוך זמן קצר פונו כל נוסעי האוטובוס וחבלנים שהוזעקו למקום נטרלו את המטען. במשך שעות ארוכות סרקו אנשי כוחות הביטחון את האזור במטרה לאתר את החשוד, מתוך הנחה שהוא לא הצליח להתרחק יותר מדי מהאזור. בתיעוד מתוך האוטובוס ניתן לראות אדם מניח את התיק החשוד ועוזב את המקום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים