שיתוף
תגובות
חדשות » נס בגן ילדים באלקנה: גדר ברזל קרסה בחצר גן ילדים
גדר קרסה בחצר גן ילדים וחשפה תהום עמוקה | הילדים שהו במבנה הגן ולא נפגעו | אחת מעוזרות הגננת תיעדה בבכי: "הלב שלי רועד, ואם היו כאן ילדים?"
הבור שנפער בחצר הגן | צילום: באדיבות המצלם

גדר מברזל בגן ילדים קרסה היום (רביעי) באלקנה ולמרבה הנס, הילדים שהו באותה עת במבנה הגן עצמו ולא נפגעו. אם הילדים היו משחקים בחצר הם היו עלולים ליפול מגובה רב. בהלה רבה נרשמה בקרב צוות הגן, ואחת מהסייעות תיעדה את אזור הקריסה ואמרה בקול חנוק מבכי: "הלב שלי רועד, הכל קרס כאן. ואם היו כאן ילדים?"

ביישוב מיהרו להוציא הודעה שהסבירה מה קרה: "לפני כשעה קלה, בעת ביצוע קיר פיתוח לתמיכה תחתונה בחצרות המעונות "הזית" ו"שירת אלקנה" בשכונת הראשונים, קרס הגידור מברזל בקצה החצר. בעת העבודות לא היו ילדים בחצר וכל הילדים נמצאים בטוחים ושמחים בתוך המבנים יחד עם הצוותים".

עוד מבחזית החדשות

עוד נאמר בהודעה שעם היוודע המקרה הוזעקו לגן מהנדס המועצה, מנהל הפרויקט, ראש המועצה ובכירים נוספים, שהבהירו כי המבנים עצמם, שבנויים על יסודות, לא נפגעו. עם זאת, ההורים התבקשו לבוא לאסוף את ילדיהם מחלק מהמעונות עד שיתקבל אישור רשמי לחזרה לפעילות.

"אנו נודיע בהמשך היום על החזרה לפעילות במבנים הקיימים או על חזרה לפעילות במבנים חלופיים בהתאם להנחיות אנשי המקצוע. אנו שותפים עמכם לדאגה ונוקטים את כל הפעולות המיידיות להבטחת שלומם של הילדים והצוות, ומציאת מענה מהיר ומתאים", נמסר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים