שיתוף
תגובות
חדשות » נסראללה שם סוף לשמועות: "אין סיבה לדאגה – זה צינון"
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם לרגל יום השנה לחיסול קאסם סולימאני | בתגובה לדיווחים על מצבו הבריאותי אמר "ראיתי את הדיווחים בישראל אין צורך להיכנס לבהלה"
מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה | צילום: NBC

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם הערב (שלישי) בשידור חי מהדאחיה בביירות והכחיש את השמועות על אשפוזו ומצבו הבריאותי "מצטער שהדאגתי אתכם. ראיתי את הדיווחים בתקשורת הישראלית ובמפרץ על מצבי הבריאותי, אין צורך להיכנס לבהלה".

בימים האחרונים נפוצו שמועות על מצבו הרפואי של נסראללה, ובהם נטען בית היתר כי נסראללה חלה בקורונה או בשפעת, ושהוא אף אושפז בטיפול נמרץ בעקבות שבץ. "יש לי רגישות בקנה הנשימה כבר 30 שנה", אמר מזכ"ל חיזבאללה. "היא הפתיעה אותי ביום שישי ולכן נאלצנו לבטל את הנאום".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר נסראללה "אין לי שום דבר, אלא נזלת וצינון כמו כולם, אני מודה על האיחולים ועל האהבה". נסראללה נאם בקול צרוד וחלש .מסגרת יום השנה לחיסול קאסם סולימאני ואמר "לקאסם סולימאני היה תפקיד מרכזי בהתמודדות עם המדיניות של ארה"ב באזור במהלך שני העשורים האחרונים". 

לדברי נסראללה "טראמפ הורה לחסל אותו כי הוא היה אחד מאלה שהתעמתו עם הפרויקט של המזרח התיכון החדש, כיבוש עיראק, סוריה, לבנון, איראן, לוב, סודן וסומליה. מטרת החיסול של קאסם סולימאני, להסיר את האיום האסטרטגי הגדול ביותר על ישראל, מלבד החלשת ציר ההתנגדות".

עוד אמר מזכ"ל חיזבאללה "פיגועי 11 בספטמבר היו תנופה לאמריקנים בכניסה לאפגניסטן ועיראק, והתקרבות של כוחותיהם לסוריה ואיראן  שעמדו בלחצים האמריקניים". "מי שהפעיל את ההתנגדות בעיראק, אלו פלגים וארגונים שונים שסולימאני סיפק להם אימונים ותוכניות לצידו של אבו מהדי אל-מהנדס. מטרת ההתנקשות הייתה להטיל אימה על העיראקים ולהחליש את הצדדים של ציר ההתנגדות בסוריה, באיראן ובלבנון".

"ההתנגדות העיראקית ניצחה את האמריקנים ואילצה אותם לסגת מעיראק ולשנות את פני האזור". "אם המלחמה הציונית בלבנון הייתה מצליחה, היא הייתה נמשכת בסוריה, אבל זה לא קרה כאן. קאסם סולימאני נכנס לקו החזית כמנהיג והאויב נכשל".

עוד מבחזית החדשות

נסראללה גם התייחס לעליית בן גביר להר הבית ושלח איום לעבר ישראל "אני מצרף היום את קולו של חיזבאללה לפלסטינים. פגיעה במקומות הקדושים לא תוביל לפיצוץ בפלסטין בלבד, אלא בכל האזור. העולם חייב לרסן את הקיצונים הישראלים כדי שלא תתרחש מלחמה חדשה". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים