שיתוף
תגובות
חדשות » נמשכים החיפושים אחר הנעדר מוישי קלינרמן
150 יום להיעלמות
יחידת הכלבנים לישראל יחד עם אנשי המילואים של יחידת אית״ן במערך הנפגעים בצה"ל, ערכו אתמול (שני) חיפושים נרחבים בגזרת מירון אחר הנער אברהם משה קלינרמן, כבן 16
חיפושים נרחבים אחר הנעדר מוישי קלינרמן | צילום: דוברות יכ"ל

החיפושים אתמול התמקדו בעומק השטח, תוך דגש על אזורים סבוכים וקוצניים. מתנדבים וכלבנים מיכ"ל פעלו היום כתף אל כתף עם כוחות צבא, אנשי מילואים מיחידת אית״ן המתמחים באיתור נעדרים.
יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) הובילה את החיפושים עד היום, והפעילה אפליקציה ייחודית שפותחה על ידי היחידה, אשר מתעדת את האזורים שנסרקו. כוחות הצבא אמורים לעבות את מעגל המחפשים במהלך השבוע הזה.

מפקד יכ"ל מייק בן יעקב: "אנו מברכים את צה"ל על הנכונות לסייע בחיפושים. כולנו תקווה שהתגבור המשמעותי יניב תוצאות. שיתוף הפעולה בין יכ"ל לצה"ל מתגבר את היכולות של כולם".

אמש נפגש מפקד המחוז ניצב עוזי לוי עם הוריו של מוישי בלשכתו במחוז ש"י, הממ"ז סקר בפני ההורים את מאמצי החיפוש שנעשו עד כה. בדבריו למשפחה ציין מפקד המחוז כי, "אנחנו לא נרפה עד שלא נבין מה עלה בגורלו של משה והיכן הוא נמצא. מחוז ש"י בראשותי מבצע יחד עם כל הגורמים את כל הפעולות הנדרשות. אנו נמשיך במאמץ לאיתורו ככל שנידרש."

משטרת ישראל פועלת על מנת לאתר את משה ולהשיבו לחייק משפחתו. במקביל למאמצי החקירה והחיפושים אותם מבצעת משטרת ישראל יחד עם גופים נוספים ומתנדבים רבים, בתחילת השבוע הצטרפו למאמץ אנשי המילואים של יחידת אית"ן במערך הנפגעים של צה"ל המתמחה באיתור נעדרים.

היחידה מבצעת סריקות נרחבות בכלל גזרת הר מירון, במטרה לאתר את מוישי תוך שימוש במיומנויות יחודיות. נזכיר כי המשטרה מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות, מיום קבלת הדיווח ועד לרגע זה.

משפחת קליינרמן מסרה הודעה: היום עברו 150 יום, להיעלמותו של בנינו היקר, מוישי קליינרמן, קבלנו אישור כי אכן השבוע החל מבצע חיפושים משותף למשטרת ישראל, יחידת אית"ן לאיתור נעדרים של צה"ל, יכ"ל וגורמים מקצועיים נוספים.

ייחלנו לשילוב הכוחות הזה שבועות רבים ואנו מאושרים שאכן יצא לפועל. נפגשנו עם ממ"ז ש"י ניצב עוזי לוי, ועם ראש הימ"ר ואנשיו. הממ"ז עדכן אותנו במשך למעלה משעה וחצי על הפעולות שהתבצעו עד כה כמו גם על כיווני החקירה השונים העומדים על הפרק . 

התרגשנו לשמוע את הבטחתו האישית של הממ"ז כי הוא מתחייב שפעולות החקירה והמאמצים לא יפסיקו עד שימצאו את מוישי. כידוע וכמפורסם על פרטי החקירה עצמם מוטל צו איסור פרסום שהוארך היום פעם נוספת  ואנו כמובן מכבדים אותו. 

אנו מבקשים להודות לכל הכוחות והגורמים המטפלים בנושא  ומצפים שהפעולות המתבצעות אכן יישאו פרי ושמוישי שלנו יחזור הביתה. אנו ממשיכים להתרגש מכל החיזוקים, התפילות והאהבה שהעם היהודי בארץ ובעולם מרעיף עלינו.

מוישי הפך להיות הילד של כולם ואנו עוסקים כרגע גם בהכנות לחגיגת בר המצווה של בנינו הצעיר יותר שלמה, בתקווה שנוכל לחגוג את שמחתו ביחד עם אחיו הגדול ובכך תהיה השמחה שלימה. מחכים ומצפים לבשורות טובות.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. אני הצעתי לאחד מקרובי המשפחה של אברהם מוישי קליינרמן, שיעשו תפילת רבים בכותל המערבי. בנוסף, הסברתי כי יש סגולה להגיד תהלים של 40 יום דהיינו להתחיל מיום בו אנו נמצאים. כדוגמא, היום יום חמישי, אז לומר פרק אחד מיום חמישי ואז לומר אחד של יום שישי ואז אחד של שבת ואז שוב של יום ראשון, וכן הלאה והלאה עד שמסתכם ל 40 פרקי תהלים של יום אחר יום מיום שהחלנו בו. בין כל פרק ופרק לצאת מהכותל לרגע ולחזור. לאחר כל פרק לבקש את הבקשה שלנו שימצאו את אברהם משה בן גיטל.
    סגולה זו היא במקום לבוא 40 יום לכותל (ד"ע) .
    לדאבוני, לא הצטרפו אלי ללכת לכותל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים