שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ניצולת השיטפון בערבה משחזרת: "המים הגיעו לי עד הצוואר; הייתי בטוחה שלא אצא מזה"
עומר, תושבת נתיבות בת 17 הייתה כלואה ברכבה במשך ארבע שעות עד שחולצה | "הייתי בתוך המכונית לבד, מסביב בוץ ולא ראיתי כלום, זה היה פחד אלוקים"
אזור החיפושים בנחל ציחור | צילום: דוברות המשטרה

עומר, תושבת נתיבות בת 17, התראיינה הבוקר ל-103FM ושחזרה את נס ההצלה שלה מהשיטפון אליו נקלעה. לדבריה "אני בסדר ברוך השם, אני חיה. הלילות לא פשוטים בכלל, בלי שינה כבר 72 שעות זה קשוח", אמרה עומר בפתח השיחה. "אנחנו נרדמות וקמות מסיוטים שאנחנו שם, מההרגשה של מים שחונקים".

עומר, תושבת נתיבות בת 17, נקלעה לשיטפון בדרכה חזרה מאילת. לטענתה לא היו מחסומים משטרתיים בדרך ואף אחד לא התריע בפניהם שהדרך חסומה. לדבריה "כל הדרך לא היה משהו שגרם לנו לחשוד שנמצא ככה סערה ענקית".

עוד מבחזית החדשות

עומר סיפרה בריאיון כי מאז האירוע שהתרחש לפני שלושה ימים, היא לא נרדמת בלילות ומתעוררת מסיוטים. "הלילות לא פשוטים בכללף אנחנו נרדמות וקמות מסיוטים בהם אנחנו שם, נחנקות ממים. מהרגע שהמים נכנסו ועד שחילצו אותנו עברו ארבע שעות. הייתי בתוך הרכב לבד, מסביב בוץ ולא ראיתי כלום. היו רגעים בהם המים הגיעו לי עד הצוואר. חברות שלי הצליחו לעלות לגג ואני לא הספקתי להגיב. זה היה פחד אלוקים. סיוט"

עומר וחברותיה נקלעו לשיטפון בזמן שעמדו בפקק ביציאה מאילת. "ביום שני בשעה חמש בערב יצאנו לכיוון הבית שלנו, עברנו הצפה ראשונה שהייתה יחסית גבוהה, אותה עברנו בהצלחה", שחזרה. "התקדמנו קדימה, עמדנו בפקק, הבנו שהפקק מאוד ארוך. הבנו שאנחנו רואות מולנו הצפה מאוד גדולה שאותה לא נצליח לעבור. התקשרנו להורים, אמרנו שאנחנו חוזרות לכמה לילות לאילת, עשינו פרסה, וכשעלינו להצפה שהיינו בה בפעם הראשונה כנראה שהיא התחזקה או נהייתה יותר קשה כי אותה כבר לא יכולנו לעבור. אני לא הספקתי אפילו להגיב, כשלחצתי גז כבר לא היה גז. התחילו להיכנס מים לתוך הרכב בכמויות מטורפות. חברות שלי חשבו טיפה יותר ממני, עלו על הגג, אני לא הספקתי לצערי לעלות לגג. היה קצר ברכב".

חברותיה של עומר התקשרו למשטרה. "היה קשוח להשיג אותם כי המים כבר הגיעו עד אמצע הרכב בערך, ואני ניסיתי לא לזוז כי כל תזוזה הכי קטנה שלי הרכב ממשיך לצוף על המים" סיפרה "התקשרנו למשטרה וניסנו לדבר איתם. חשבנו שלא נצא מזה ומהאהובים שלנו. אני כתבתי לכל החברים שלי וההורים שלי שאני אוהבת אותם וכנראה לא אצא מזה. היינו בטוחות שלא נצא מזה. זה היה עד כדי כך ברמה הזו".

למרות זאת, כעבור ארבע שעות הגיע מסוק חילוץ. "דיברתי עם נציגה מדהימה מהכבאות שהרגיעה אותי לאורך כל הזמן הזה, ניסתה לעזור לי ולהקשיב לי", סיפרה עומר. "ואז אני רואה את המסוק מולי. למרות שראיתי את המסוק היה לי פחד מאוד גדול שהם פשוט ייקחו את הבנות מהגג ולא ישימו לב שאני בפנים. רק אחרי חצי שעה שעה שהמסוק כבר היה במקום הוציאו אותנו. פתחו לי את הדלת שלי, הם היו על הגג. גם לא יכולתי לפתוח את הדלת מרוב הזרם והסחף שהיה. העוצמה שלו הייתה בעוצמה שאני לא יכולה להסביר במילים. הם פתחו לי את הדלת, טיפסתי וממש שלפו אותי מהרכב".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים