שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ניסיון פיגוע ירי בשומרון: אש נפתחה לעבר אוטובוס
אש נורתה לעבר אוטובוס שהסיע מטיילים ששבו מהדלקת נר חנוכה בחורבות היישוב שא נור בצפון השומרון | אין נפגעים, כוחות צה"ל סורקים את האזור
נהג האוטובוס שנפגע | צילום: בועז העצני

נס חנוכה: הערב (נר ראשון של חנוכה) נפתחה אש מרכב חולף לעבר אוטובוס של ישראלים ששבו מהדלקת נר ראשון של חנוכה בחורבות היישוב שא-נור. האוטובוס ספג שבעה קליעים בעת שיצא משא-נור לכיוון מבוא דותן, למרבה הנס איש לא נפגע. כוחות צה"ל פתחו בסריקות. 

פגיעת הקליעים באוטובוס

במועצת שומרון מסרו כי יותר מ-100 איש הגיעו לטקס הדלקת הנרות בשא-נור, ובהם גם יהודית לימור סון הר-מלך, חברת כנסת מטעם מפלגת עוצמה יהודית. חברת הכנסת שהתה באוטובוס בזמן הירי. 

עוד מבחזית החדשות

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר בתגובה כי  "במקום שבו אין התיישבות יהיה טרור. לא סתם רוב הפיגועים בשנים האחרונות יצאו בין שכם לג'נין, אזור בו נעקרו היישובים, עוד הוכחה לכך שצריך להחזיר את היישובים ולבטל את חוק ההתנתקות".

מגרעין שא-נור אמרו בתגובה כי "ניסיון לרצוח משפחות וילדים בלב הארץ, הוא הוכחה נוספת לכך שחייבים לתקן באופן מיידי ושלם את חרפת הגירוש. עזה הפכה מזמן לדרום לבנון וצפון השומרון הפכה להיות עזה. הטרור הרצחני הערבי לא ישקוט בשא-נור ולא ישקוט בתל אביב אם היהודים לא ירימו את ראשם ויבהירו לאויב מי בעל הבית ומהם חוקי המשחק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים