שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ניסיון חטיפת נשק – החייל פתח באש
מקרה חריג
מספר בני מיעוטים התקרבו ל-2 חיילי צה"ל שעמדו בסמוך אליהם והחלו להתקוטט עם החיילים תוך שהם מנסים לגנוב את נשקו של אחד החיילים
חיילי צה"ל | צילום: דובר צה"ל

מקרה חריג ארע לפני זמן קצר במצפה רמון, כאשר מספר בני מיעוטים התקרבו ל-2 חיילי צה"ל שעמדו בסמוך אליהם והחלו להתקוטט עם החיילים תוך שהם מנסים לגנוב את נשקו של אחד החיילים. החייל השני הבחין בניסיון חטיפת הנשק – ירה מנשקו האישי באוויר כדי להבריח את המתפרעים.

מדובר צה"ל נמסק כי "התקבל דיווח על חייל שירה לאוויר מנשקו האישי במצפה רמון. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי מספר חשודים תקפו שני חיילי צה"ל אשר שהו בסמוך לרכבם בתחנת דלק".

"בין החשודים והחיילים התפתח עימות מילולי ופיזי, במהלכו היה ניסיון למשוך את נשקו של אחד הלוחמים. בתגובה ירה הלוחם לאוויר ומנע בכך את ניסיון חטיפת הנשק. החשודים נמלטו מהנקודה ונתפסו על ידי משטרת ישראל לאחר זמן קצר".

מהמשטרה נמסר כי "בהמשך לתחקור אירוע קטטה וירי במרכז מסחרי במצפה רמון עולה בשלב ראשוני זה כי מהלך דין ודברים בין קבוצת חיילים לקבוצת תושבי האזור התפתחה קטטה במהלכה עפ"י החשד נעשה נסיון לחטוף נשקו של חייל ובתגובה זה ביצע ירי באוויר והקטטה הופסקה. שוטרי נקודת מצפה רמון מתחנת דימונה הגיעו למקום ועכבו לחקירה את החייל ושני מעורבים נוספים. הרקע והנסיבות נחקרים בשיתוף מצ"ח".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ראשית לכל , עוצרים את החייל היורה . מסתבר שלאור מערכת המשפט והמשטרה , עדיף למסור את הנשק לתוקף .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים