שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » ניהול מתקדם ומקצועי של עמוד פייסבוק עסקיים
שיווק ופרסום דיגיטלי
בעלי עסקים? יזמים עסקיים? זה הזמן לדעת הכול על חשיבותו של הניהול המקצועי של עמודי פייסבוק עסקיים
שיווק דיגיטלי | צילום: אקסטרה דיגיטל

פייסבוק, הרשת החברתית המובילה ביותר ברשת, מהווה פלטפורמה אידיאלית למטרות שיווק ופרסום דיגיטלי לכל סוגי העסקים ללא קשר לגודלם, תחום עיסוקם וסוגי המוצרים/שירותים המוצעים על ידי בית העסק. רק בישראל רשומים בפייסבוק למעלה מ-5 מיליון חברים, כאשר 80% מהגולשים בפייסבוק בישראל עושים את על תקן יומיומי עם מספר כזה או אחר של כניסות במהלך היום ושהות ממוצעת של שעתיים ביום בפייסבוק. 

עמוד פייסבוק עסקי – למי הוא נחוץ?

הפופולאריות של פייסבוק ברחבי העולם ובישראל, הופכים את הרשת החברתית לאחת מהזירות האידיאליות ביותר למטרות שיווק ופרסום דיגיטלי. עמוד פייסבוק עסקי הוא למעשה עמוד באמצעותו ניתן לרכז את כל הפעילויות השיווקיות ברשת החברתית ולכן הוא נחוץ לכל סוגי העסקים. בפייסבוק, עומדים לרשות מקימי העמוד העסקי מגוון רחב של אפשרויות פרסום ממומן בפייסבוק ולמטרות שיווק ופרסום באמצעות כלים כאלו ואחרים העומדים לרשותכם במערכת הפרסום המובנית של פייסבוק. מעבר לכך, העמוד העסקי מהווה פלטפורמה להעברת מסרים שוטפים מבית העסק לקהלי היעד הרלוונטיים לגביו, ולכן, אופן ניהול העמוד ותחזוקתו מומלץ (ואפילו חשוב) שייעשה על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי בכלל ותחום הרשתות החברתיות בפרט. 

מה הם השירותים המקצועיים המוצעים לכם במסגרת ניהול עמודי פייסבוק עסקיים?

ניהול מקצועי של עמודי פייסבוק עסקיים באמצעות מומחי רשתות חברתיות, יאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותים לאורך כל שלבי התכנון, ההקמה והניהול השוטף של העמוד, וביניהם:

  • הקמה של עמוד עסקי בפייסבוק בהתאם לכל מאפייני בית העסק וצרכיו השיווקיים בפייסבוק 
  • התוויית אסטרטגיה שיווקית לצרכי תפעול העמוד לאורך זמן תוך הצבת יעדים לזמן הקצר, הבינוני והארוך
  •  שירותי עיצוב דיגיטלי לכל צורך שיווקי ופרסומי בפייסבוק 
  • כתיבת תכנים למטרות פרסום פוסטים ברמה השוטפת בעמוד העסקי
  • שירתי קופירייטינג ועיצוב למודעות ממומנות בפייסבוק 
  • הנפקת דו"חות פעילות ברמה השוטפת לצרכי ניתוח ממצאי הפעילות השיווקית בפייסבוק 

ניהול מתקדם ומקצועי של עמודי פייסבוק עסקיים – מהיכן מתחילים?

גם במקרים ויש לכם כבר עמוד עסקי בפייסבוק וגם במקרים בהם אתם מעוניינים להקים עמוד עסקי בפייסבוק, שירותי הניהול המקצועי המוצעים לכם על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם, מתחילים בבירור מעמיק של מאפייני בית העסק וסביבת התחרות עימה הוא מתמודד בפייסבוק. במקביל, מתבצע פילוח ממוקד של קהלי המטרה הרלוונטיים ליצירת אינטראקציה כזו או אחרת עם תכני העמוד בפייסבוק. בשלב השני, נערכות פעולות לעיצוב העמוד והתווית האסטרטגיה השיווקית ולאחר מכן מקימים את העמוד בפייסבוק ומתחילים לעבוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים