שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » נחשפו פרטי ההסכם הקואליציוני בש"ס: זו חלוקת התפקידים
לאחר סיום המשא ומתן הקואליציוני ולקראת השבעת הממשלה, חברי הכנסת של ש"ס עודכנו הערב על ידי יו״ר המלפגה אריה דרעי על חלוקת התפקידים בסיעה
נשיא המועצת הגר"ש כהן עם ח״כ אריה דרעי | צילום: הדרך

בעוד ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מחלק את התפקידים לחברי מפלגתו, התכנסה מועצת חכמי התורה של הערב כדי לאשר את המינויים במפלגת ש"ס.

על פי חלוקת התפקידים שהתקבלה במועצת, ימונה יו"ר המפלגה אריה דרעי כשר הפנים וכשר הבריאות. חבר הכנסת יעקב מרגי יכהן כשר הרווחה. חבר הכנסת יואב בן צור יאייש את משרד הרווחה. חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי יהיה שר הדתות. חבר הכנסת חיים ביטון יכהן כשר במשרד החינוך.

עוד מבחזית החדשות

עוד הוחלט כי חבר הכנסת משה ארבל יכהן כסגן שר הפנים, חבר הכנסת משה אבוטבול יקבל את תפקיד סגן שר החקלאות. חבר הכנסת אוריאל בוסו ישמש כיו"ר ועדה. בראשות וועדה נוספת יעמדו חבר הכנסת ינון אזולאי או חבר הכנסת יוסי טייב.

בתוך כך, אחרי שיצא מפגישתו עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, הודיע ח"כ דודי אמסלם כי הוא לא מעוניין לקבל תפקיד בממשלה הבאה ויישאר כח"כ רגיל. במהלך הפגישה ניסה נתניהו להציע לאמסלם תיק כלכלי מורחב אך נענה בשלילה.

בתום הפגישה צייץ אמסלם בטוויטר "יצאתי כעת מפגישה עם בנימין נתניהו שבה הבהיר לי שלא אכהן כשר המשפטים ולא כיו"ר הכנסת. ‏אהיה בסוף ח"כ מן המניין ‏כפי שהתחייבתי מראש" עוד כתב אמסלם "‏זה לצערי המחיר שמשלמים על נאמנות ועמידה בעקרונות. ‏אשרת את מצביעי הליכוד ותושבי ישראל מהכנסת, ‏במסירות, נאמנות ובאהבה, כהרגלי בקודש".

עוד מבחזית החדשות

הודעת אמסלם סוללת למעשה את הדרך של אמיר אוחנה או אופיר אקוניס לכהן בתפקיד יו"ר הכנסת, כאשר המועמד המועדף על נתניהו הוא אוחנה. מחר בצהריים תתקיים ההצבעה על זהות יו"ר הכנסת החדש בישיבת סיעת הליכוד, שתהיה הישיבה הראשונה של המפלגה מאז הבחירות.

מחר ימשיך נתניהו במרתון הפגישות עם חברי הכנסת של הליכוד, כדי להודיע להם על התפקידים אותם יקבלו. יש לציין כי נתניהו חייב להגיש לכנסת עד מחר בצהריים את ההסכמים הקואליציוניים עם שאר השותפות, לקראת השבעת הממשלה הצפויה ביום חמישי הקרוב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים