שיתוף
תגובות
חדשות » נחשף: לוגו הילולת הרשב"י תשפ"ג "בתפילה, בשמחה ובבטחה"
לקראת חשיפת מתווה ההילולא, יצא לדרך הקמפיין שילווה את האירוע | הלוגו הייחודי כולל אלמנטים המשקפים את ציון הרשב"י במירון והילולת ל"ג בעומר
לוגו הילולת מירון תשפ"ג

25 יום לפני הילולת הרשב"י במירון, משיקים במשרד ירושלים ומסורת ישראל בראשות השר מאיר פרוש, ובמטה פרויקטור ההילולא, יוסי דייטש, את הלוגו המיוחד שילווה את קמפיין ההסברה, לקראת חשיפת מתווה ההילולא ביום ראשון הקרוב.

הלוגו משדר את עיקרי מתווה ההילולא, "בתפילה, בשמחה ובבטחה", בליווי אלמנטים המשקפים את ציון הרשב"י במירון והילולת ל"ג בעומר.

עוד מבחזית החדשות

השלב הראשון במתווה ההילולא, מתייחס להיערכות לתפילות ההמונים על ציון הרשב"י, כאשר לראשונה נפרשים לטובת ההמונים, אוהלי תפילה ושטיבלא'ך מרווחים וממוזגים ברחבי ההר, לגברים ולנשים.

השלב השני במתווה עוסק בהיערכות לקראת ההילולא, ולשיפורים שבוצעו, במטרה לקיים את ההילולא בשמחה גדולה. במודעה מוזכר כי השנה יתקיימו "מעמדי הדלקות, אוהלי הכנסת אורחים, תזמורת ורחבת ריקודים, עמדות חלאק'ה מסודרות ומרווחות, במתחם ההילולא המורחב (89) ובמתחמים נוספים".

בנוסף, יש התייחסות משמעותית במתווה, לביטחון המגיעים להילולא, שנערכת בהתאם לדרישות הבטיחות המחמירות ביותר, כמו גם בהתאם למסקנות ועדת החקירה הממלכתית שהוקמה לאחר אסון מירון. "נוהגים בעין טובה ובערבות הדדית", נכתב במודעה, "שוהים עד 5 שעות, מקשיבים להוראות הסדרנים מאנ"ש". במודעה מציינים גם כי "שביל המהדרין והכוהנים שופץ והורחב, לגישה נוחה ובטוחה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים