שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » נחשף איש השנה של המגזין "טיים": נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי
הבחירה הטבעית
בעיתון מכנים את הבחירה בזלנסקי "הבחירה הקלה ביותר מזה שנים". בין הנימוקים נאמר, לאור החלטתו שלא לברוח מקייב והשימוש היעיל ב"נשק הדיגיטלי" הוא היה בכל מקום
הנשיא הרצוג וולודימיר זלנסקי | צילום: חיים צח/ לע״מ

היום (רביעי) הכריז המגזין האמריקני היוקרתי "טיים" כי החליט לבחור בנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי לאיש השנה שלו לשנת 2022. את נימוקי הבחירה הסבירו במערכת העיתון, כי בעוד שבחירת איש השנה יכולה להיות מורכבת, השנה הבחירה הייתה הקלה ביותר זה שנים מכיוון ש "בין שהמלחמה על אוקראינה נוטעת בך תקווה ובין שהיא נוטעת בך פחד, וולודימיר זלנסקי הניע את העולם לפעולה באופן שלא ראינו עשרות שנים".

צוות מגזין טיים הסביר את נימוקיו ואמר כי "בשבועות שלאחר תחילת ההפצצות הרוסיות ב-24 בפברואר, החלטתו שלא לברוח מקייב אלא להישאר ולגייס תמיכה הייתה גורלית. מסרטון האינסטגרם הראשון באורך 40 שניות שפרסם ב-25 בפברואר, ושבו הראה שהקבינט שלו עדיין מתפקד, ועד לנאומים היומיומיים שנשא מרחוק בפני פרלמנטים, הבנק העולמי או טקס פרסי הגראמי, נשיא אוקראינה היה בכל מקום. מתקפת ההסברה שלו שינתה את המערכת הגאופוליטית, ויצרה גל של פעולה ששטף את העולם".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמרו ב"טיים" כי "בעולם שהפך להיות כזה המוגדר על ידי פילוג ומחלוקת, נרשמה התלכדות סביב הסוגיה הזו, סביב המדינה הזו שחלק מהנמצאים מחוצה לה אולי אינם מסוגלים למצוא אותה על המפה. באו"ם 141 מדינות גינו את הפלישה, ורק צפון קוריאה, סוריה, אריתראה ובלארוס, כולן דיקטטורות, הצביעו עם מוסקבה. חברות ענק יצאו מרוסיה בהמוניהן, ומחקו הכנסות של מיליארדים. סיוע כלכלי, חומרי, הומניטרי וצבאי שטף את אוקראינה. זרים קלטו פליטים, מסעדות האכילו את הרעבים, רופאים טסו לסייע לפצועים. דגל אוקראינה נפרש ברשתות החברתיות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים