שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » נחנך רחוב ע"ש הרבי מליובאוויטש בשכונת חב"ד בלוד
ביום הולדתו ה-121
בנוכחות: ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, רבה הראשי ללוד הרב שמעון מאיר ביטון, רב קהילת חב"ד בלוד והרב ברוך בועז יורקוביץ'

תושבי קהילת חב"ד בלוד השתתפו היום במעמד היסטורי – טקס חנוכת רחוב ע"ש הרבי מליובאוויטש, רבי מנחם מענדל שניאורסון זצ"ל, רחוב המחבר בין הכניסה והיציאה של שיכון חב"ד בלוד הוותיק, בו שוכנים מוסדות חב"ד – מעונות, גנים, תלמוד תורה, בתי כנסת, מתנ"ס קהילתי ועוד.

את האירוע המכובד כיבדו בנוכחותם: ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, סגני ראש העיר העיר – יוסי הרוש, רפי קטשוילי וגיל חדד, חבר המועצה עמיחי לנגפלד, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, רבה הראשי ללוד הרב שמעון מאיר ביטון שליט"א, מד"א ורב קהילת חב"ד בלוד הרב ברוך בועז יורקוביץ', רבני שכונות בלוד – הרב יצחק מוזגורשוילי, הרב בן ציון מיכאלשוילי, הרב אברהם חזן, הרב יעקב גלויברמן – מוותיקי ומייסדי שיכון חב"ד, אישי ציבור, חברי וועד קהילת חב"ד, מכובדים ותושבים.

את המהלך יזם חבר ועד קהילת חב"ד ר׳ שמוליק בורקיס, ובוועד קהילת חב"ד מציינים לטובה את שיתוף הפעולה עם עיריית לוד והנהלתה. את המעמד הנחה בטוב-טעם חבר הוועד, ר' חיים גלינסקי.

הטקס נפתח עם קריאת פרקו החדש של הרבי בתהלים, פרק קכ"ב. בזה אחר זה נאמו המכובדים על מעלת היום הגדול – יום הולדתו של הרבי ולאחר מכן הוזמנו המכובדים להסיר את הלוט מעל השלט החדש.

1 נחנך רחוב ע"ש הרבי מליובאוויטש בשכונת חב"ד בלוד
צילום: באדיבות המצלם
2
צילום:
3
צילום:
4
צילום:
5
צילום:
6
צילום:
7
צילום:
8
צילום:
9
צילום:
10
צילום:
11
צילום:
12
צילום:
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים