שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נחוש לקדם את ערכי הימין בכל ממשלה"
בנט נאם
יו"ר ימינה צפוי להיות לשון מאזניים להקמת ממשלה: "אני איש ימין. של ארץ ישראל. של ביטחון ועוצמה מול אויבי ישראל. ימין של ריסון כוחה העודף של מערכת המשפט"
תגיות:
נתפלי בנט | צילום: אתר הכנסת

יו"ר ימינה, נפתלי בנט, שצפוי להיות לשון מאזניים להקמת ממשלה, נשא נאום באירוע המפלגה בפתח תקווה: "עכשיו הזמן לריפוי. לאיחוי השסעים בעם. מה שהיה הוא לא מה שיהיה. בכוח שנתתם לי אפעל רק תחת עיקרון אחד: מה שטוב לישראל. מה שטוב לכלל אזרחי ישראל".

"אפעל שהנהגת ישראל תעבור משנאת-חינם לאהבת חינם; מסערה וכאוס, ליציבות וביטחון. ממנהיגות שעסוקה בעצמה למנהיגות מקצועית שאכפת לה. רק מדינה מאוחדת תדע לעמוד בביטחון מול אויבי ישראל".

"עוד יעברו מספר ימים עד שנדע את תוצאות האמת, ותמונת הממשלה הבאה איננה ידועה בשלב זה: אך דבר אחד אני יכול להבטיח: כל ממשלה שתקום תדאג לכלל אזרחי ישראל: חילונים ודתיים, חרדים ומסורתיים, יהודים וערבים".

הוא רמז כי "אני איש ימין. של ארץ ישראל. של ביטחון ועוצמה מול אויבי ישראל, ולא ותרנות וחולשה. של מתן ביטחון אישי לתושבי הדרום, ולא לכניעה לכנופיות טרור בדואיות. ימין של חיזוקה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. ימין של ריסון כוחה העודף של מערכת המשפט בישראל. לא בפירוקה אלא בתיקונה. ימין של כלכלה חופשית לצד רגישות חברתית, שיהיה אפשר להקים עסקים, של מיסים נמוכים, נטו גבוה והזמרת כלכלת ישראל".

"אני נחוש לקדם את ערכי הימין בכל ממשלה שתקום. אך ימני אמיתי אינו שונא; אלא מאחד. ימני אמיתי אינו מוחץ את יריביו האידיאולוגיים; אלא מיישם את ערכיו. אבא שלי, גיימס בנט זכרו לברכה, שעלה עם אמי מסן פרנסיסקו לישראל מתוך ציונות נטו, התפעם מכל דבר בארץ. כל נחל קטן, כל גבעה, כל בית וכל איש, היה עבורו נס. אבא לימד אותי שאסור לקחת כמובן מאליו את קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל. הוא לימד אותי שהמדינה הראשונה שלנו בימי הבית הראשון התקיימה רק משך 80 שנה עד שהתפצלה לשתי ממלכות ואיבדנו את מרבית עם ישראל לנצח".

"המדינה השנייה שלנו שרדה רק כ75 שנה כמדינה ריבונית עצמאית. זו ההזדמנות השלישית שלנו, מדינת ישראל. אנחנו בעשור השמיני, שמעולם לא צלחנו. הפעם אף אחד לא מתכוון לתת לאף אחד אסור לנו להרוס את המדינה הזו. אנחנו נהיה פה לנצח נצחים".

"מה שפירק את המדינות הקודמות היה שנאת חינם, שבטיות, התנהלות מופקרת של מנהיגות שלא דאגה לאחד את העם. אנחנו מבינים את כובד האחריות. ניישם מדיניות לאומית, ימנית, ממלכתית ואחראית", דברי בנט.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים