שיתוף
תגובות
חדשות » נוסעים להורים לחגים? לוח חופשות בתי הספר משתנה
בפעם הראשונה, החליט משרד החינוך לשנות את לוח החופשות בבתי הספר ולגשר בין יום כיפור לחג הסוכות
הכנרת | צילום: ורד מנור, איגוד ערים כנרת

החלטת משרד החינוך לצאת לחופשה ארוכה מיום כיפור עד לאחר חג הסוכות בשנת הלימודים הקרובה, תאפשר לצאת לחופשה ארוכה של 16 ימים.

ניר מזור, סמנכ"ל קשרי תעופה אמר כי: "השנה, החגים מאפשרים לצאת לחופשה ארוכה מהרגיל ללא צורך בימי חופשה מהעבודה וכמעט ללא אבדן ימי לימודים. הצפי הוא בעיקר לחיבור של יום הכיפורים וסוכות, מה שיאפשר לטוס לחופשה ארוכה מהרגיל ביעדים כמו תאילנד וארה"ב, אך גם ליהנות מאתרים אחרים בטיול בן 10-7 לילות.

עוד מבחזית החדשות

טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא אמרה כי: "כבר כעת אנחנו רואים הזמנות רבות של משפחות עם ילדים לצד סטודנטים שמזמינים חופשות של יותר משבועיים בזמן החופשה הארוכה בתקופת החגים מהלימודים. במיוחד יש ביקושים ליעדים כמו דרום אמריקה, סין ויפן, וזאת אחרי תקופה ארוכה שהיו מגבלות כניסה למדינות אלו. גם מזג האוויר אידיאלי לטיולים בתקופה זו והמחירים עדיין נוחים, כך שכל מי שימהר להזמין ייהנה מכך".

זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר אמר כי: "בעקבות השינוי שמשרד החינוך ביצע השנה, אפשר לצאת במהלך חגי תשרי לחופשות משפחתיות במזג אוויר מעולה, להגשים חלומות על נסיעות רחוקות, ליהנות מהשפע שיש לעולם להציע ולנצל את התקופה לחופשה ארוכה, תוך אפשרות להתגמש בתאריכי הנסיעה והחזרה – מה שהופך את החופשה למשתלמת יותר. לוח החופשות בבתי הספר מקנה אופציות נהדרות לחופשות משפחתיות"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים