שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נוהל חדש שיאפשר לח"כים לבקר אסירים ביטחוניים
בר לב מגבש
היוזמה מגיעה בעקבות דרישה של הרשימה המשותפת לכבד את חסינות הח"כים, להסיר את ההגבלות על הביקורים ולאשר אותם בתיאום עם לשכת השר
עמר בר לב | צילום: אתר הכנסת

השר בר לב מגבש נוהל חדש שיאפשר לח"כים לבקר אסירים ביטחוניים בכלא. ברשימה המשותפת דורשים לכבד את חסינות הח"כים, להסיר את ההגבלות על הביקורים ולאשר אותם בתיאום עם לשכת השר. כך דווח אמש ב'סרוגים'.

מהשר בר לב נמסר: "בימים אלה מתקרבת לסיומה עבודת מטה במשרד לבט"פ, במטרה לגבש נוהל חדש לביקורי ח"כים אצל אסירים ביטחוניים.המתווה שיקבע אמור לאזן באופן ראוי בעיני כלל הגופים את מכלול השיקולים הרלוונטיים ולתת משקל לחופש התנועה של חברי הכנסת בישראל, אל מול שיקולי ביטחון ומידתיות".

ח"כ קטי שטרית מהליכוד: "חוץ מלהמציא טרמינולוגיה של ״אלימות מתנחלים״ מסתבר שהשר לביטחון פנים גם דואג לביקורים של מחבלים. שר כושל שנותן רוח גבית לטרור".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "פתיחת אגפי הכלא הביטחוניים לחברי כנסת שהתבטאו בעבר בהקשר של תמיכה, אהדה ושבח לתומכי טרור עלולה ליצור שוב שיתופי פעולה מחוץ ומתוך הכלא נגד מדינת ישראל. נראה שהשר בר לב במהלכיו האחרונים מייצג את האינטרס של הפלסטינים ולא כל אזרחי ישראל. אנו קוראים לראש הממשלה לפטר את השר בר לב לפני שחיי ישראלים יפגעו כתוצאה מהתנהלותו חסרת האחריות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים