שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » נדב ארט: אומנות שעוברת מדור לדור
אומנות היודאיקה
תשמישי קדושה מעוצבים מלווים אותנו במשך דורות רבים. אבל אם אנו רוצים ליהנות מתשמישי קדושה איכותיים באמת, כדאי להכיר את נדב ארט | מלאכת אומנות היודאיקה
תגיות:
נרות שבת | צילום: FREEPIK

אילו תשמישי קדושה אפשר למצוא אצל נדב ארט?

קיימים תשמישי קדושה שונים ומגוונים שניתן למצוא בחברה מנוסה ומקצועית כמו נדב ארט. כאשר האומנות עוברת מדור לדור, אנחנו אלה שנהנים מהתוצאות. נדב דורות של אומנות מציע את כל תשמישי הקדושה שאתם צריכים. קבלו את הנפוצים שבהם:

  • נטלות – הנטלה משמשת את היהודי מספר פעמים ביום. כאשר הוא עושה נטילת ידיים לפני אכילת לחם ביום חול או בשבת, הוא משתמש בנטלה. ניתן למצוא נטלות במגוון רחב של עיצובים, דוגמת נטלה וינטג', נטלה כסופה בעיצוב עדין, נטלה בעיצוב מודרני ועוד. 
  • דבשיות – ראש השנה מגיע עוד מעט, ואם מחפשים מתנה מופלאה, אי אפשר שלא להביא את הדבשייה, אותו כלי מיוחד המשמש להגשת דבש בשולחן החג. קיימות דבשיות בעיצובים שונים: דבשיות בצורת תפוח, סט שלם של דבשיה, צלחת וכפית, כלי לדבש בצורת כוורת וכדומה.
  • מזוזות וקלפים – המזוזה עוזרת לנו לשמור על הבית, ואם אנו מעוניינים לשדרג את המשקוף, כדאי לדאוג לבית נאה למזוזה. הבית מגיע בעיצובים שונים כמו בית בעיצוב נקי, לצד עיצובים מרהיבים. כמובן, כל הקלפים המוצעים למזוזה הם קלפים כשרים. 
  • מחלקי יין – תשמיש קדושה מודרניים יחסית הם מחלקי היין. מדובר במתקן שלכם וייחודי שכדאי להכיר. כי כבר לא צריך לבזבז את הזמן ולמזוג כוס יין לכל אחד בזמן הקידוש, כאשר אפשר פשוט למזוג לכוס אחת העומדת במרכז, ולהעביר ממנה את היין לשאר הכוסות הממוקמות בצידיה. מחלקי היין מגיעים בעיצובים מגוונים כמו משפך כסוף עם כוסות צבעוניים, משפך בצבע סגול או כחול או משפך כסוף. 
  • חנוכייה – לפני כל חג חנוכה אנו מוציאים את החנוכיה שלנו, מנקים אותה משאריות של שעווה שנשארו בשנים קודמות כדי לשוב ולהדליק אותה. אם רוצים לשדרג את חג החנוכה ולהפוך אותו למיוחד, חנוכייה מעוצבת היא כל מה שאנחנו צריכים. 
  • גביע לקידוש – מדובר בגביע נפוץ מאוד שבו אנו משתמשים באופן תדיר בשבתות ובחגים. כדאי לרכוש גביע מותאם לשתייה. כלומר, גביע איכותי שאינו משאיר שאריות של מתכת בתוך הכוס. גביע מכסף אמיתי הוא מתנה נהדרת לכל אחד.

ראינו כי קיימים תשמיש קדושה שונים המלווים את אורח החיים היהודי. תמיד אפשר לבדוק איזה מוצר חסר לנו כדי שנוכל לרכוש אותו. כמו כן, מוצרי יודאיקה מתאימים כמתנות לכל הזדמנות: ברית מילה, בר מצווה ובת מצווה, ביקור אצל קרובים מחו"ל ועוד. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים