שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נגבה פעולה נחושה וחריפה של הממשלה"
לפיד, בנט וסער
סמוטריץ':"אני קורא לבנט וסער – שימו הכל בצד ובואו נקים ממשלת חירום של המחנה הלאומי עוד היום. כל היתר יחכה". גולן: "האינטרסים של חמאס ונתניהו זהים"
יאיר לפיד, נפתלי בנט | צילום: אתר הכנסת

יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיב הערב (שני) לירי הרקטות לירושלים והדרון ואמר כי "בטרור הפלסטיני יש להילחם באגרוף ברזל. מי שמכניס את תושבי ישראל למקלטים, צריך לדעת שיתחרט על כך. אנו נגבה פעולה נחושה של ממשלת ישראל". יו"ר תקווה חדשה גדעון סער כתב: "תוקפנות חמאס מחייבת תגובה חריפה להשבת ההרתעה ואנחנו נגבה החלטות של הממשלה שיביאו לכך".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד מסר כי "אף מדינה לא יכולה לאפשר לאזרחיה לחיות תחת איום טרור. ישראל חייבת לפעול בצורה נחושה וחזקה ולהחזיר את ההרתעה. אנחנו נגבה את פעולות הממשלה במלחמה מול אויבי ישראל".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "שוב מתברר שמי שבוחר בחרפה מקבל מלחמה. הגיע הזמן להילחם באויב הערבי ולהכות בו בעוצמה, בעזה, ביו"ש, בירושלים ובכל מקום בו הוא מרים ראש. "ארדוף אויביי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם". מחזק את ידי כוחות הביטחון ומתפלל לשלומם ולהצלחתם. השם ישמור צאתם ובואם מעתה ועד עולם".

על השמחה של הערבים בשער שכם אמר כי "את האויבים תומכי הטרור האלה צריך להעלות על משאיות ולגרש באופן מיידי. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה גייס חמישי כזה בתוכה". עוד כתב בטוויטר:"אני קורא לנפתלי בנט וגדעון סער – שימו הכל בצד ובואו נקים ממשלת חירום של המחנה הלאומי עוד היום. כל היתר יחכה"

ח"כ בן גביר מסר: "הכתובת הייתה על הקיר. במשך כל השבוע האחרון ישראל נכנעה בהר הבית ובשמעון הצדיק לפורעים וטרוריסטים, והחמאס מבין את הכניעה היטב". בן גביר הוסיף: "התגובה ההולמת מול חמאס היא לצאת למבצע בעזה, לחזור לסיכולים הממוקדים ולירות לעזה 50 טילים על כל טיל שנורה לשטח ישראל. ממשלת ישראל חייבת לחסל עוד הלילה את מוחמד דף, ולהחזיר את ההרתעה למדינת ישראל".

ח"כ עמיחי שיקלי: "האויב הפלסטיני מבין שפה אחת ויחידה, כוח והרבה. בכל מקום שבו נתפשר מולו נזמין התקפה נוספת, אלה חוקי המשחק בשכונה" ח"כ איילת שקד: "מי שנכנע בהר הבית במערכה הראשונה מקבל טילים על ירושלים במערכה השניה. זו או נחישות או רפיסות".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר: "להכות בחמאס בעוצמה. עכשיו ובכל הכוח". ח"כ שלמה קרעי: "אולטימטום מארגון טרור?? התגובה חייבת להיות חדה וברורה: בעזה – חיסולים ממוקדים ובירושלים לשבור את העצמות לפורעים הטרוריסטים. עכשיו".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן התייחס למצב הביטחוני וכתב כעת בחשבון הטוויטר שלו: שוב נוכחנו לדעת שמדיניות ההסדרה של נתניהו היא מכבסת מילים למדיניות כניעה לטרור המביאה להשלכות כואבות. עכשיו עלינו להתמקד בהשבת הביטחון למדינת ישראל ולשים את הנושא בראש סדר העדיפויות".

יו"ר העבודה מרב מיכאלי: "אזעקות, טיל מעזה פוגע פגיעה ישירה בבית בירושלים, ניסיון לינץ', אלימות משתוללת ברחובות – ירושלים בוערת. והיא בוערת בגלל מדיניות שערורייתית, הרסנית, שמטפחת את האינטרסים של אדם אחד וזורעת הרס ואובדן. לא ננוח עד שניצור לנו מציאות אחרת".

ח"כ יאיר גולן ממרצ בעוד ציוץ הזוי בטוויטר: "מדהים כמה האינטרסים של חמאס ונתניהו זהים. אין זה משנה אם מדובר בכסף קטארי, הפרחת בלוני תבערה לעוטף או תבערה בירושלים"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים