שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נביא את תמונת המצב לגדולי התורה"
בדגל לא הכריעו
בדגל התורה מסרבים להתחייב שימליצו על נתניהו: "עושים כל מאמץ כדי להקים קואליציה עם גוש הימין והמסורתיים ושלא נלך לבחירות חמישיות"
סיעת דגל התורה | צילום: דוברות

סיעת דגל התורה התכנס היום (שלישי) לדיון בהשתתפות חברי הכנסת ובכירי הסיעה לגבי ההמלצות אצל הנשיא, ונמנעו מלהכריע על תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו כמועמדם להרכבת הממשלה, כפי שהתחייבו במהלך מערכת הבחירות.

בתום הישיבה נמסר כי "אנו עושים כל מאמץ שלא נלך למערכת בחירות חמישית שזה אסון לכלכלה, אסון להתנהלות של ישראל שיגרום לחוסר יציבות משווע. אנו עושים כל מאמץ כדי להקים קואליציה עם גוש הימין והמסורתיים, נביא את תמונת המצב המלאה בפני גדולי התורה ונקבל את הוראתם".

בהודעה, בה לא הוזכרה המילה נתניהו, תקפו את גנץ ומסרו כי "בישיבת הסיעה שיבחו החברים את ראש הממשלה והודו לקב"ה על החיסונים שעובדים, כמו כן הביעו פליאה על כחול לבן שלא מאפשרים הבאת חיסונים נוספים בגלל שיקולים פוליטיים אשר מדובר בפיקוח נפש".

במקביל, גפני הוזמן לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטרם השיב בחיוב. כזכור, יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן הבהיר אמש בכנס פעילים לסיכום מערכת הבחירות כי בכוונתו לעמוד בהתחייבות שניתנה במערכת הבחירות לתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה.

"הודענו לציבור לפני הבחירות שנלך עם נתניהו ולכן אין כאן שאלה, יהדות התורה, ומבחינתי אגודת ישראל לפחות תמליץ לנשיא רק על בנימין נתניהו", אמר ליצמן. לדבריו, "המטרה שלנו להקים קואליציית ימין למען כלל אזרחי ישראל. כל יתר השמועות בגדר ספינים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים