שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מתקפה פרועה נגד אייכלר על דבריו האמיצים: "מגה אנטישמי"
חבר הכנסת אייכלר הגיב לדברי הכפירה של נתניהו, שאמר כי "הקב"ה לא תמיד היה איתנו באירופה" והאשים את הציונות בפשעים ובשיתוף פעולה עם הנאצים
ישראל אייכלר | צילום: אתר הכנסת

חבר הכנסת ישראל אייכלר הגיב לדברי הכפירה של נתניהו שאמר אתמול (ראשון) לגבי הנסיעה לאוקראינה והעדר המקלוטים באומן, כי "לא תמיד הקב"ה היה איתנו באירופה". אייכלר הציג את העובדות ההיסטוריות, אך לא שיער את התגובות הסוערות והצבועות שיעוררו דבריו.

בתגובתו כתב אייכלר כי: "זה יותר ממאה שנה שאלוקי ישראל מציל את ארץ ישראל מיד אלילי הכוח, התרבות הרעה והתבוללות המשטר החילוני. הציונים והפרטיזנים לא מנעו שואה באירופה. הגרמנים נבלמו בדרך לכיבוש ארץ ישראל בניסי ניסים ולא בגלל הציונים. הציונים התנכרו ליהודי הגולה. חלק מאנשי היודענראט שיתפו פעולה עם הנאצים, חלקם סחרו ומכרו את יהודי הגולה. ההנהגה הציונית בארץ סירבה והכשילה "תכניות ההצלה'", והוסיף כי "כידוע מספר "מן המיצר" של הרב וייסמנדל וספרי היסטוריונים רבים כמו שבתי בית צבי, ש. תמיר ו"כחש" של בן הכט ועוד. חלק מהציונים אף קראו ליהודי הגטאות: "אבק אדם – שילכו לגורלם".

עוד מבחזית החדשות

"גם לאחר השואה, כל המהגרים היהודים בתפוצות העולם, חיים מאז בשלום ובשקט יחסי", הוסיף. "רק בארץ ישראל נשפך דם יהודי כמים, מאז ועד הנה. סכנת השמדה גרעינית מאיימת על מדינת ישראל בלבד".

עוד כתב אייכלר: "לאחרונה התגלו חדלונם ושפלותם של אלילי הכוח והכזב ומחדלי הממשלה, במלחמת יום הכיפורים תשל"ד. ה"גנרלים" לשעבר "המורדים" היום, מסיתים למלחמת דמים בתוך הגטו העברי בארץ ישראל. כשרואים מי היו הגנרלים, מבינים כי רק בניסי השם אלוקי ישראל אנו שורדים. מובילי מלחמת הדיקטטורה של הבג"ץ, הפכו למלשינים נגד ישראל בכל העולם ומאשימים אותה באפרטהייד ובפשעי מלחמה, כאויבים הגרועים ביותר באסלאם. הסו לכם כאשר אתם מאשימים את אלוקי ישראל, במחדליכם ופשעיכם".

שר החינוך יואב קיש קרא לאייכלר לחזור בו מדבריו, ואמר: "אני קורא לח"כ אייכלר לחזור בו מדברי הבלע האנטי ציוניים שהוא כתב. כנכדו של בריגדיר קיש שנלחם בנאצים, כציוני, כיהודי וכחייל בצבא הגנה לישראל שלחם באויבנו, אני מתבייש בדברים שכתבת".

ח"כ איווט ליברמן כתב על תגובת אייכלר: "הקואליציה המשיחית, חרדית והאנטי ציונית שמובילה את מדינת ישראל לאבדון חייבת להתפרק, הגיע הזמן לקואליציה ציונית וליברלית מקיר לקיר".

עוד מבחזית החדשות

העיתונאי ברק רביד כתב: "זו הודעה של חבר כנסת בקואליציה. אנטי ציונות ברמת בל"ד. כאלה דברי שנאה עוד לא ראיתי".

קוסטה בלאק, אחד ממנהיגי המחאה כתב כי "הטקסט המופרע שכתב אייכלר הוא מגה אנטישמי ומגה אנטי ציוני ברמה שאני בספק אם יחיא סנוואר ואסמאעיל הנייה היו מסוגלים לחשוב עליו. פשוט בלתי נתפס שהחרפה הזאת עוברת בשקט יחסי. ואלה הם ״השותפים הטבעיים״ של נתניהו, לצד כהניסטים הזויים ומתנחלים מופרעים שכל היום מסיתים נגד לוחמי צה"ל".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. אנרכיסט מתבולל ואנטישמי אדון בלאק
    מי שמפגין ומחריב את המדינה זה אתה וחבריך וטול קורה מבין ריסי עיניך בוש והיכלם אתה וחבורתך וכל המגיבים הנואלים איוט/קישקוש/רביד ברק ועוד קשקשנים בזויים , לידיעתכם אנטי ציונות זה לא אנטישמי, העולם היהודי קיים מזה כ3000 שנה ללא ציונות וימשיך עד ביאת גואל צדק ועד בכלל גם ללא ציונות רקובה עד יסוד,
    לכו לכם עם האוגנדיסט המהולל והרקוב טאודוס הרצל ימ"ש ועם כל קבוצת היורים ימש ,באלטלנה ורוצחי העולים הקדושים מתימן , סעו לכם לאוגנדה ותבנו שם מדינה עם אידימין והניחו לנפשנו
    קצנו בכם

    1. חשוך שכמוך. לא היה משיח ולא יהיה. תבלע את הרוק. הציונים הקימו את המדינה. לא המשיחים כמוך וכמו אייכלר. יכלתם להמשיך לגור בגולה, בכוללים שלכם. בחרתם לעלות למדינה שהציונות הקימה. לא האלילים שלכם.
      תן כבוד למי שמממן פרזיטים כמוך וכמו אייכלר וכמו דרעי ושות', ונלחם במלחמות כדי שתוכלו למצוץ מהחילונים את כספם. מי אמר שאני חייב לממן אותך ושכמותך??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים