שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » מתקפה מסיבית של רוסיה באוקראינה, שני הרוגים בקייב
מלחמת רוסיה אוקראינה
לטענת קייב "לא חווינו מתקפה עוצמתית כזו מאז האביב" | במקביל דיווחה רוסיה על מתקפת כטב"מים נרחבת | נמל התעופה בפסקוב הושבת
נזקי הפצצה, אילוסטרציה | צילום: התקשורת האוקראינית

קייב הודיעה הבוקר (רביעי) על שני הרוגים ושני פצועים במתקפה מאסיבית של הצבא הרוסי. במהלך הלילה שוב שוגרו לקייב טילים וכטב"מים. מערכת ההגנה האווירית יירטה אותם, ושברי הטילים והכטב"מים נפלו על כמה בניינים בבירה. באחד מהם נמצאו גופות של בני אדם.

"קייב לא חוותה מתקפה עוצמתית כזאת מאז האביב", אמר ראש העיר ויטלי קליצקו. לפי הצבא האוקראיני, לקייב שוגרו יותר מ-20 טילים וכטב"מים "מתאבדים" מתוצרת איראן וכולם יורטו.

עוד מבחזית החדשות

בצבא אוקראיני אמרו כי "האויב ביצע מתקפה מאסיבית ומשולבת והשתמש בטילים ובכטב"מים" לטענתם, הרוסים שיגרו בסך הכול 28 טילים ו-16 כטב"מים לרחבי אוקראינה. לטענת אוקראינה כל הטילים יורטו, וכן 15 מהכטב"מים.

במקביל האשימה רוסיה את אוקראינה במתקפת כטב"מים נרחבת, ככל הנראה הגדולה מתחילת המלחמה בפברואר 2022. לטענתה של רוסיה כטב"מים שוגרו הלילה לשישה מחוזות. לטענת רוסיה כטב"מים תקפו נמל תעופה בעיר פסקוב שבמערב המדינה, סמוך לגבול עם אסטוניה ולטביה ו-700 ק"מ צפונית לגבול עם אוקראינה.

לפי דיווחים לא מאומתים, לנמל התעופה בפסקוב שוגרו בין 10 ל-20 כטב"מים בסך הכול. בעקבות התקיפה פרצה שריפה גדולה ונגרם נזק לארבעה מטוסי תובלה. הנמל הושבת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים