שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » משלחת סנאטורים מארה"ב: ביקשו שלא להיפגש עם נציגי הציונות הדתית ועוצמה יהודית
בפעם הראשונה מאז הקמת הממשלה החדשה, גורמים אמריקאים מסרבים לפגוש את נציגי המפלגות עוצמה יהודית והציונות הדתית החברות בקואליציה
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

היום (שלישי) צפויה להגיע לישראל משלחת סנאטורים דמוקרטים ורפובליקנים, בראשות הסנאטורית ג'קי רוזן. גורמים בסביבתה מסרו כי היא אינה מעוניינת לפגוש את נציגי מפלגות הימין הקיצוני – הציונות הדתית ועוצמה יהודית.

על פי הדיווח של כתב "וואלה", זו הפעם הראשונה מאז הקמת הממשלה החדשה שבה מסרב גורם אמריקאי לפגוש נציגים של מפלגות הקואליציה. רוזן, היא סנאטורית דמוקרטית ממדינת נבאדה, ונחשבת לתומכת ישראל שהעבירה מספר חוקים פרו ישראלים בקונגרס במהלך השנים.

עוד מבחזית החדשות

משלחת הסנאטורים, בראשות רוזן והסנאטור הרפובליקני ממדינת אוקלהומה ג'יימס לנקפורד, מורכבת ממחוקקים שהינם חלק מהשדולה למען הסכמי אברהם בסנאט האמריקני. השדולה הוקמה במקביל לשדולה בכנסת ופועלת לקידום הנורמליזציה בין ישראל לעולם הערבי.

ישראל היא התחנה האחרונה בביקור הסנאטורים האמריקנים במזרח התיכון, אחרי מרוקו, בחריין ואיחוד האמירויות. במשלחת משתתפים ארבעה סנאטורים דמוקרטים ושלושה רפובליקנים. חברי המשלחת צפויים להיפגש מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובהמשך גם עם יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, ראש האופוזיציה יאיר לפיד וחברי השדולה למען הסכמי אברהם בכנסת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים