שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מרכז 'אמן' עבר למשכנו החדש בירושלים
בשעה טובה!
מרכז חדש ומרווח עם פעילות עניפה | מאות סטודנטיות חרדיות המתמחות בלימודי אמנות | המשכן החדש של אמן שווה היכרות!
מרכז 'אמן' בירושלים | צילום: ינון פוקס

בשורה לציבור החרדי: מרכז אמן, המרכז העירוני לאמנות ולעיצוב לציבור החרדי, עבר למשכנו החדש בגבעת שאול, לאחר 25 שנים בהם פעל במנהל הקהילתי בשכונת רוממה בירושלים.

באירוע חגיגי שנערך ביום שלישי,  בנוכחות  ראש העיר ירושלים מר משה ליאון, ח"כ הרב יעקב טסלר , יו"ר מנהל קהילתי רוממה הרב חנוך קסטנר ומנהלי מרכז אמן, מכובדים ואורחים נוספים נחנך מרכז אמן החדש במרכז ספיר בירושלים. 

מעבר המרכז למשכנו החדש אפשרה את הקמת החטיבה לקידום אומניות מקצועיות פתיחת סטודיו לאמניות וחממות לקידום אומניות, פתיחת תוכנית לימודים רב תחומית ופרויקטים קהילתיים בהקיף עצום.

עוד מבחזית החדשות

את אירוע חנוכת המשכן החדש הנחתה הגברת דורית ליבוביץ', מנהלת אמן, שהודתה לכל השותפים הנאמנים לדרך ובמיוחד לגב' הילה סמוליאנסקי, הממונה על האמנות בעירית ירושלים, שליוותה את אמן לאורך כל הדרך בנחישות ובאמונה והעניקה לציבור החרדי את המרכז לאמנות ועיצוב לציבור החרדי זהו מקום ראוי לשמו ללימודי אמנות. 

בקביעת המזוזה התכבד ראש עריית ירושלים, מר משה ליאון שבירך את הנוכחים ואמר: אני רואה כאן אמנות ברמה גבוה ומרגיש סיפוק גדול. אני רוצה להודות לכל השותפים ליוזמה ולאחל הצלחה רבה.

ח"כ הרב יעקב טסלר , סגן שר התרבות שהתכבד גם הוא בקביעת מזוזה במשכן החדש אמר: שמח ונרגש להשתתף באירוע קביעת מזוזה של המרכז החרדי אמן, לאחר שנים רבות בדירת ארעי צפופה. תערוכת הבוגרות המלווה את האירוע שווה יותר מאלף מילים ומעידה על הרמה הגבוהה של ביה"ס. היכולת להגיע להישגים גבוהים מבלי להתפשר על ערכים מרשימה מאוד.

ראש העיר ירושלים משה ליאון | צילום: ינון פוקס

בין הנוכחים הרבים באירוע היו גם מנהלי מחלקת נכסים בעיירת ירושלים ומנהלי משרד התרבות . סטודנטיות של מרכז אמן שהביעו סיפוק רב מהאפשרות ללמוד במקום מרווח, חדש ומרחיב לב, המספק מרחב עשיר ליצירה והשראה, כראוי ללימודי אמנות.

יש לציין כי אמן הינו בית ספר גבוה לאמנות לציבור החרדי  הנותן מענה בכל שנה למאות סטודנטיות לאמנות המובילות את תחום האמנות החרדית בעיר ובארץ, ולאלפי משתתפים בפעילויות השונות מתוך הקהילה.

אמן מופעל באופן ישיר על ידי עריית ירושלים, בתמיכת משרד התרבות, ובו מתקיימת פעילות ענפה הכוללת מסלול מקצועי ללימודי אמנות רב-תחומית, פרויקטים קהילתיים ויחידה ללימודי חוץ, והכל בהתאמה הייחודית הנדרשת לציבור החרדי.

עוד מבחזית החדשות

צוות מרכז אמן מבקש להודות לגב' אראילה רג'ואן, משנה למנכ"ל וראש מנהל תרבות ופנאי בעיריית ירושלים, לגב' תמר ברלינר, מנהלת אגף אמנויות, למר ליאור בר דור, משנה למנכ"ל חברת עדן, לגב' רבקה ורדי מנהלת השלוחה החרדית של בצלאל,  לגב' מרגלית אייכן מנהלת מנהל קהילתי רוממה, ליו"ר המנהל הרב חנוך קסטנר ולרב יחיאל רודמן.

אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מחללי היצירה עוצרי הנשימה של המרכז החדש, מהצוות המקצועי ומתוכנית הלימודים הרב תחומית ולהבין מה הופך אותנו למקום הטוב ביותר ללימודי אמנות בציבור החרדי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים