שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מרד המילואימניקים: 10,000 הודיעו על פרישה בעקבות החקיקה
10,000 מילואימניקים מ-40 יחידות הודיעו הערב על פרישה ממילואים | מפקד שייטת 13 לשעבר: "התחושה היא שחוקי ההפיכה קורעים את העם"
טייס | צילום: חיל האוויר

כעשרת אלפים מילואימניקים מכלל היחידות הודיעו הערב (מוצ"ש) כי לא יתייצבו לשירות "שינויים במערכת המשפט עושים בהסכמה רחבה, לא במחטף", הצהיר אייל נווה, מראשי "אחים לנשק" במסיבת עיתונאים.

עוד אמר נווה "זה אחד הערבים הקשים בתולדות המדינה אך גם החשובים ביותר. עומדים מאחורינו כ-10,000 לוחמים שאומרים הערב לממשלת ישראל – עד כאן". "ניסינו הכול כדי לא להגיע לרגע הזה, לא השארתם לנו ברירה. ביטול עילת הסבירות היא לא תיקון מערכת המשפט, התחייבנו לשרת את הממלכה ולא את המלך. אנחנו נחושים, אנחנו לוחמים, אנחנו אוהבים את המדינה הזאת ואנחנו לא נוותר עליה. 75 שנה הכירנו אותנו להיות דקה מקריאה, לעולם לא חשבנו שנשמור על הנשק כדי לשמור על הגבולות. אם אתם רוצים אותנו לצידכם כמו ששירתנו תחת ממשלות ימין ושמאל, במשימות סודיות, נלחמים כתף אל כתף על ביטחונה של המדינה ולשמור על ישראל דמוקרטית אנחנו קוראים לכם לעצור את החקיקה".

עוד מבחזית החדשות

במסגרת האירוע, נציגים של כ-40 יחידות מילואים הודיעו כי כ-10,000 איש יפסיקו התנדבותם למילואים אם "החקיקה הדיקטטורית" לדבריהם תתקדם. אל"מ במיל' נבו ארז, מפקד דובדבן ומפקד שייטת 13 לשעבר הזהיר: "אנחנו לפני חורבן בית שלישי. מדינה מתפרקת, יום-יום הכול מתפרק, הכלכלה, ההיי-טק, יחסי החוץ ועכשיו הצבא. יש אדם אחד שהכאוס הזה משרת אותו – ביבי, אתה האחראי הבלעדי לכל זה. נתניהו איבד צלם אנוש". ".

עוד אמר ארז כי "התחושה היא שחוקי הפיכה קורעים את העם, קורעת את הצבא. האחדות הצבאית הולכת ונעלמת. אם זה יימשך נמשיך ללא צה"ל וללא בית".

אייל נווה, מהארגון אחים לנשק, אמר כי "ביטול עילת הסבירות היא לא תיקון מערכת המשפט, התחייבנו לשרת את הממלכה ולא את המלך. אנחנו נחושים, אנחנו לוחמים, אנחנו אוהבים את המדינה הזאת, אבל לא נוותר עליה. 75 שנים הכינו אותנו להיות דקה מקריאה, לעולם לא חשבנו שנשמור על הנשק כדי לשמור על הגבולות. שינויים עושים בהסכמה מלאה. זה אחד הערבים הקשים של מדינת ישראל, אך אלו רגעים של תקווה מזוקקת של המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. באפגניסטן הטליבן למד להטיס את כל עשרות המטוסים שהשאירה ארה"ב תוך כמה דקות שילכו כל החברה האלה לעזעזל עם נסרללה ביחד אנחנו בעז"ה כבר נסתדר כי עמנו קל…

  2. לשחרר אותם מהצבא
    אין צורך בהם
    העם לא רוצה דיקטטורה בגצי"ת
    העם לא רוצה דיקטטורה משפטית אשכנזית
    יש ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים